Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• roekie1
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2018
Beste forumleden,

Ik heb een vervelend probleem met mijn smartphone .
Als ik deze aanzet gaat hij na het verschijnen van het android scherm 100 apps optimaliseren , dat lijkt random te gebeuren ... na een x tijd begint hij daar weer opnieuw mee..
Heeft iemand dit probleem ook bij de hand gehad en op kunnen lossen zonder een harde reset ?

wie o wie...!

Alvast dank

Roekie

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@roekie1 dat optimaliseren van apps doet hij bij oudere Android versies na een update van het OS, tegenwoordig is dat niet meer nodig.

Heb je recentelijk een update geïnstalleerd?

Overigens voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Welke software versie?
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je wat beter helpen?

Verder heb ik je titel even aangepast.

[Voor 4% gewijzigd door rens-br op 09-10-2018 10:35]

• roekie1
Beste Rens,

Dank voor je reactie en excuus als de info niet volledig was,
Er is geen update gedaan , en helaas kan ik niet zeggen welke software versie er nu op zit , ik kan niet in de telefoon..
Hopelijk kan iemand mij toch verder helpen met het probleem..

alvast dank

Roekie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@roekie1 ik denk persoonlijk dat een harde reset toch nodig is. Heb je al een keer geprobeerd het volledig uit en aan te zetten?

• roekie1
Ja Rens , al diverse malen geprobeerd maar hij begint steeds weer de apps te updaten..
Ik ben bang dat idd een harde reset de enig optie is..

Bedankt zover !

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True