Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Huawei freebuds problemen

Pagina: 1
Acties:

• Banaankoekje
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 24-06-2019
Dag allemaal,

Ik maak deze post omdat ik zelf niks op internet kon vinden over mijn probleem, en dit kan anderen misschien helpen.

Zoals jullie waarschijnlijk al aan de titel hebben gelezen, heb ik problemen met de Huawei freebuds, die ik gratis heb gekregen bij mijn Huawei P20 Pro. De freebuds zijn draadloze oortjes, beetje een neppert van die Apple oortjes.

De oortjes werkte prima de eerste 2-3 weken, totdat plots het geluid in het linker oortje steeds doffer en zachter werd. Na een beetje research downloadde ik de freebuds app en update ik de firmware. Het probleem werd alleen maar erger. Nu kan ik alleen net geluid uit het linker oortje horen als ik het geluid op max zet. Dit is uiteraard niet te doen, want dan wordt ik doof als ik het rechter oortje ook in heb.

Ik stuurde een mailtje naar Huawei, na 2.5 weken geen reactie dus ik heb vandaag naar Huawei gebeld. Die verwezen mij naar een officieel reparatie centrum. Ik belde even om zeker te weten dat ze de oortjes op voorraad hadden. Nu hoorde ik dat ze al heel veel klachten binnen hebben gekregen over de freebuds. De nieuwe freebuds die vervolgens worden geleverd, hebben exact dezelfde problemen. Dit is zo erg geworden, dat ze zelfs geen oortjes accepteren tot Huawei hun product verbetert. Dit is te begrijpen, want klanten komen gewoon na een week weer terug met dezelfde problemen.

Bekende problemen: geen bass, een van de oortjes geen of heel zacht geluid, oplaadproblemen.

Aan alle Huawei freebud eigenaars, welke problemen ervaren jullie nog meer? En heeft Huawei jullie problemen wel opgelost?

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12-06 10:41
Ik ken wel een boel mensen die dit probleem hadden met de earpods. Oplossing: blazen op het gaatje van de airpods. Zit dus verstopt

Share and Enjoy!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True