Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rapportering Karmafundamentalisme: karmaextremisme tegengaan

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Vraag

• HNSE
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 08-10-2018
Mijn vraag is of het wel wenselijk is dat er steeds meer Latijnse woorden voorkomen. Als gewone "Ziel" vind ik deze niet super lekker weglezen. Alle blauwe modererende onderbrekingen vallen super erg op?

Als oplossing zou ik een rapporteerknop willen waarbij je zelf selecteert van welke denk-fout er sprake zou zijn:

1:1-melding
  • argumentum ad hominem tu quoque (zichzelf tegensprekend)
  • argumentum ad verecundiam (twijfelachtige autoriteit, kennis of positie)
1:mod-melding
  • argumentum ad hominem (op de man)
  • argumentum ad personam (tegen de man)
  • argumentum ad hominem circumstantiae (op de mans situatie)
Als je dan de bovenstaande 'acties' verkoppelt met de onderstaande 'overtredingen' zou dit enorm elegant zijn!

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:11

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Hoi Bram.

Doei Bram.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True