Vraag

• Bertje77
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-10-2018
Ik ben op zoek naar een nieuw high end toestel. Ik heb heb een Sony Z3 compact gehad en later een Sony Z5 compact. Nu wil ik graag de XZ2 compact, ben verder goed te sprekenover Sony, maar helaas zit daar standaard geen ouderwets 4x3 toestenblok meer op, zoals bij alle toestellen tot de Z5 nog wel was.

Ik begrijp dat Samsung het nog wel heeft, maar als je een high end toestel wil krijg je gelijk een veel groter scherm.

Helaas is de beschikbaarheid van een ouderwets 4x3 toetsenbord niet altijd opgenomen in de specificaties en een site als Belsimpel heeft de filteroptie niet meer beschikbaar. Vreemd genoeg kunnen ook verkopers in winkels er niet altijd een antwoord op geven, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iedereen met een qwerty toetsenbord uit de voeten kan, zeker niet met een kleinere schermgrootte.

Wie kan me door ervaring vertellen wat nog een goede optie zou zijn als volgend toestel?

Alle reacties

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 23:43
Kan je daar niet gewoon een app voor downloaden?

• Bertje77
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-10-2018
Heb ik ook op zitten zoeken, maar de meeste van die apps komen er meestal niet al te best uit.
Ervaringen wat dat betreft zijn uiteraard ook welkom!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 22:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bertje77 dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar ATT.

Daarnaast is je openingspost al vrij compleet, maar zou je nog wel even het volgende toe willen voegen:
- Budget
- Eisen/wensen betreft andere specificaties

Overigens voor zover ik het dus goed begrijp ben je op zoek naar een telefoon die een T9 toetsenbord heeft? Dat is in principe gewoon geregeld met een app, mocht je geen goede kunnen vinden, is het wellicht ook een optie om op zoek te gaan naar de APK file van je huidige toestenbord en die gewoon te installeren.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee