Toon posts:

kan niet inbellen- isdn- w2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb hem zelf maar even verplaatst omdat hij naar mijn mening in het verkeerde forum stond
--------------------------------------------------------------------------------
ok, het volgende.
Ik (mijn schoonpa heeft)heb een KPN Smartvox basic V.24 isdn, W2k en de juiste en laatste drivers.
Hij wordt netjes en juist geinstalleerd ("dit apparaat werkt correct" ),
maar dan krijg ik bij het inbellen de errorcode 678 ("geen antwoord van de tegenpartij"),let wel, de modem belt niet eens in.
Nu heb ik het programmaa RVSLite wat naar behoren werkt ??(ik kan faxen, antwoordapparaat neemt gewoon op, antwoordapparaat belt netjes de beller terug, enz.....
ik kan alleen het internet niet op met W2k. heb de hele search afgezocht, krijg alleen maar als respons, de juiste drivers installeren (maar dat ding werkt in principe al goed).
Wie o wie.............?

P.S.
in Win 98 werkt alles perfect.....

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

welke RVS modem kies je voor de internet verbinding?

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 11:28 schreef Rtificial het volgende:
welke RVS modem kies je voor de internet verbinding?
Ik denk eigenlijk dat ie dat Windows-ISDN ding kiest (wat geinstalleerd wordt zodra je een ISDN kaart installeerd).
Kun je het modem van je internetverbinding bijv. even zetten op RVS InternetPPP (of zoiets).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus bij eigenschappen geinstalleerd staan;

* RVS isdn modem
* Smartvox basic V.24

heb beide geprobeerd maar geen werkt.
ik lees hier en daar dat ik ook een ndisWan adapter nodig heb, zo ja, hoe installeer ik deze(via netwerk eigenschappen van W2k kan ik niks installeren)