Ik zoek een?
Middenklasse smartphone
Wat is je budget?
Ongeveer 350 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard gebruik (Vooral bellen, appen, agenda... ).
Misschien heel zelden een game.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond de Nokia reeks best interessant: (7.1 of 7plus.. Ik geraak er niet aan uit waarom ik de de een over de ander zou kiezen.. De 7.1 is nieuwer, maar de 7 plus heeft toch iets betere specs? Nochtans zelfde prijs. De Nokia 8 heb ik ook aan een interessante prijs gevonden.. (333).
Op coolblue en bol vind ik geen interessante hoes (voor beide modellen
. Speelt toch ook wat in het nadeel. Hou van de originele accesoires.
Verder had ik, de Huawei P20 Lite op het oog. Maar de harde softwareskin schrikt me wat af.
Ik kom van een Oneplus 3. Hiervan heeft de proximity sensor kuren, en leg ik te vaak af tijdens het bellen / drukt mijn oor tegen van alles en nog wat). Best vervelend als ik met een klant aan het bellen ben.
Ik sta natuurlijk ook open voor andere merken!
Middenklasse smartphone
Wat is je budget?
Ongeveer 350 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard gebruik (Vooral bellen, appen, agenda... ).
Misschien heel zelden een game.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond de Nokia reeks best interessant: (7.1 of 7plus.. Ik geraak er niet aan uit waarom ik de de een over de ander zou kiezen.. De 7.1 is nieuwer, maar de 7 plus heeft toch iets betere specs? Nochtans zelfde prijs. De Nokia 8 heb ik ook aan een interessante prijs gevonden.. (333).
Op coolblue en bol vind ik geen interessante hoes (voor beide modellen
Verder had ik, de Huawei P20 Lite op het oog. Maar de harde softwareskin schrikt me wat af.
Ik kom van een Oneplus 3. Hiervan heeft de proximity sensor kuren, en leg ik te vaak af tijdens het bellen / drukt mijn oor tegen van alles en nog wat). Best vervelend als ik met een klant aan het bellen ben.
Ik sta natuurlijk ook open voor andere merken!