2e Videokaart vraagje

Pagina: 1
Acties:

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Ik krijg binnenkort een 15" monitor van een oude PC erbij. Maar ik heb nog geen tweede videokaart. Heeft iemand een suggestie voor een niet al te duur kaartje die gewoon 800x600 kan draaien op een refreshrate van min. 85 hz, het liefst 100 hz. Ik zit zelf te denken aan de Diamond Speedstar A200, maar ik weet niet of hij dual-monitoring kan.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Verwijderd

Ik heb net ook een vaag kaartje gekocht. Gewoon erin prikken, installeren en via Win98 aanzetten. Werkt perfect en heeft niks met het kaartje te maken maar wel met je Win versie. 98SE kan het in ieder geval aan. Succes...

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Gewoon voor een prikkie een S3 Virge kaartje kopen. Die schijnen erg fijn als 2e kaartje te werken, en kosten bijna niks meer. Ik heb er nog 1 liggen... :)

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Bedankt voor de reply's, ik had zelf ook nog een S3 ViRGE liggen, werkt perfect, 2 monitoren roeleren echt, gewoon je plaatje in Photoshop op de ene monitor en de tools op de andere, superhandig!

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• klaaz
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Die S3 doet het echter niet in Win2000 als tweede vidokaart. :(

iemand een idee welke kaart wel werkt naast een Viper2 in Win2000?

Verwijderd

Net even een matrox millennium2 aan me systeempje toegevoegd met een lelijke monochrome monitor..
check!
Afbeeldingslocatie: http://sm.quickzone.cx/dual.gif Sorry modemgebruikers dat ie zo groot is..
ik heb der maar ff een gifje van gemaakt..
dat laad wat sneller, is wel zo handig, de kleuren zijn wel wat f*cked up..
nahja
zie maar
Pagina: 1