Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

waarom kan een privé wenslijst niet gekopiëerd worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• ocf81
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik wilde een wenslijst die ik op privé heb staan kopiëren, maar dat gaat niet (meer?) Waarom is dat? Kan dat worden toegevoegd?

[Voor 11% gewijzigd door ocf81 op 08-10-2018 12:14]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:20

crisp

Devver

Pixelated

Er is een tijd geleden een bug gefixed waarbij iedereen een privé wenslijst kon kopieëren door het id in de url aan te passen. Ik gok dat er bij het fixen van die bug puur alleen naar de status van de wenslijst is gekeken, en niet of het wellicht een wenslijst van jezelf is :P

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:20

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier lokaal een fix voor gemaakt welke later vandaag online komt :)

Intentionally left blank

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True