Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reinigen display smartphone | Product?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• 1000Motormuis
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 03-07-2020
Hallo,

Ik vroeg mij af of jullie wellicht een product - spray of iets dergelijks - konden aanraden voor het reinigen van de displays van onze kostbare smartphones. Uiteraard in combinatie met een microvezeldoek.

Nu worden er her en der wel kleine flesjes i.c.m. een microvezeldoek aangeboden, maar een wat grotere fles zou op de lange termijn wel eens goedkoper kunnen zijn.

Iets dat het scherm niet kan beschadigen is ook wel zo prettig natuurlijk! Ik weet niet of je dat kunt zeggen van bijvoorbeeld reinigers bedoeld voor televisies.

Met vriendelijke groet

[Voor 8% gewijzigd door 1000Motormuis op 08-10-2018 11:31]

Beste antwoord (via 1000Motormuis op 10-10-2018 11:05)

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
1000Motormuis schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:47:
Bedankt voor de reacties. Ik hou van een schone display alleen maak ik 'm op de een of andere manier sneller vies dan dat ik zou willen, vandaar!
Dan zou ik eerder eens naar de bron van het vuil kijken O-)

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Alle reacties

• u34186
  • Niet online
Wat wil je ervan afvegen? Puur de strepen of wil je hem desinfecteren? Indien het eerste, zou ik gewoon een zachte doek lichtvochtig maken en zachtjes vegen. Indien desinfecteren misschien iets van alcohol of inderdaad speciale schermreiniger. Maar ik volsta meestal met m'n overhemd of t-shirt :P

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 12:12
Je kan een flesje displayreiniger kopen, werkt prima... voor een wat meer grondige reiniging wat schoonmaak alcohol.

• Nomis
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-06 10:38
Ik ben nog nooit vuil tegen gekomen op mijn smartphone dat niet gewoon met 2x vegen over mijn spijkerbroek weg te halen was. Desnoods na het vochtig maken van mijn scherm met gewoon water uit de kraan.

Waar komt de vraag vandaan?

• 1000Motormuis
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 03-07-2020
Bedankt voor de reacties. Ik hou van een schone display alleen maak ik 'm op de een of andere manier sneller vies dan dat ik zou willen, vandaar!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• u34186
  • Niet online
1000Motormuis schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:47:
Dan zou ik eerder eens naar de bron van het vuil kijken O-)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True