Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 7 - MacBook Pro 13" 2020 – LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Vraag
Alle reacties
Ik heb niet echt een idee, maar omdat je niet vermeld hoe je het (technisch) exact doet, kan niemand denk ik echt aanwijzen wat je fout doet. Heb je geen stuk code of zo?
Klinkt als of de database op een gegeven moment exclusief is geopend en daardoor de writes niet meer toelaat.
"You never come second by putting other people first"
SQL Spread gezien, wellicht dat dat de goede oplossing geeft. Ziet er iig uit naar wat we moeten hebben.
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 7 - MacBook Pro 13" 2020 – LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Lijkt me dat je gewoon een losse Access-frontend, die gekoppeld is aan de Access-backend, nodig hebt waar je de gegevens invoert in een formulier. Dan heb je geen Excel nodig en de frontend kan op meerdere plaatsen staan, zolang 'ie maar toegang heeft tot de backend. Je kunt er zelfs met meerdere mensen tegelijkertijd in werken. En als het echt nodig is dat je gegevens invoert via een Excel-bestand, is dat ook mogelijk. Je doet waarschijnlijk iets fout.