assassins creed odyssey ps4 hapert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-11-2023
Hallo,

Helaas hapert assassins creed odyssey wel eens bij mij. Dat is erg vervelend als je net in een gevecht/missie zit. Mijn geheugen is pas op de helft, heb dus nog genoeg ruimte (ps4 1tb). Weet iemand toevallig waar dit aan ligt? Of heeft iemand hetzelfde probleem?

Met vriendelijke groet,

Cédric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit kan natuurlijk prima in het PS4 of AC topic, maar goed.

Een spel past op je HDD of hij past niet, zo simpel is het. En volle HDD maakt niet dat een spel hapert.

Wat bedoel je verder precies? Framedrops? Freezes? Wat voor TV heb je? Staat deze op game mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 06:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Cedric123 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:56:
Hallo,

Helaas hapert assassins creed odyssey wel eens bij mij. Dat is erg vervelend als je net in een gevecht/missie zit. Mijn geheugen is pas op de helft, heb dus nog genoeg ruimte (ps4 1tb). Weet iemand toevallig waar dit aan ligt? Of heeft iemand hetzelfde probleem?

Met vriendelijke groet,

Cédric
Wat bedoel je precies met "hapert"?

Ik heb wel gemerkt dat de frame pacing slecht is in Odyssey. Hij blijft eigenlijk (op de PS4 pro) alleen strak 30fps draaien als je in een grot rondloopt. Daarbuiten is het soms eerder 25-28fps. De motion interpolation op mijn tv is daar niet blij mee en zorgt voor schokken en judder.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cedric123
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik ben niet zo van die termen, maar ik probeer het even uit te leggen. Als ik bijvoorbeeld in een gevecht zit dan lijkt het net of ik het in dia's bekijk, dan staat het stil en dan gaat het een sec verder en dat herhaald zich dan. Verder heb ik een Samsung LC24F396FHUXEN monitor (werkt gewoon goed op andere games).

Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07 17:03
Volgens de Youtube zou hij goed moeten lopen, op reddit zijn er wat mensen die dezelfde klachten hebben. Krijg je een loading - icon als hij dat doet? Staat je PS4 op een plek waar hij voldoende z'n warmte kwijt kan?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Blaat schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Wat bedoel je precies met "hapert"?

Ik heb wel gemerkt dat de frame pacing slecht is in Odyssey. Hij blijft eigenlijk (op de PS4 pro) alleen strak 30fps draaien als je in een grot rondloopt. Daarbuiten is het soms eerder 25-28fps. De motion interpolation op mijn tv is daar niet blij mee en zorgt voor schokken en judder.
TV op game mode zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 06:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Nee bedankt. Ik kijk liever naar 120fps met af en toe schokjes dan continu 28fps. Ik game al eeuwen op deze manier met de PS4 en de latency ben ik inmiddels volledig aan gewend.

Alleen zijn Odyssey en bijvoorbeeld Bloodborne voorbeelden van games waar de pacing gewoon niet op orde is. Compleet onnodig want God of War en Spiderman lopen 95% van de tijd strak op 30fps en dan is de interpolation een hemelse toevoeging.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
@Cedric123 Dit past beter in Spielerij - Problemen & Vragen, ik verplaats je topic dan ook even die kant op.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1