Toon posts:

Wijziging User Review - [CEM - SKUNKMASTER]

Pagina: 1
Acties:
  • 891 views

• Skunkmaster
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-07-2020
.

[Voor 157% gewijzigd door Skunkmaster op 08-10-2018 00:32]

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 09:50
Ik had ook overeenkomst met je om de videokaart over te nemen dat heb ik nog steeds. Ik had je netjes gevraagd of ik achteraf mag betalen, laat me weten als je akkoord ga. Je had ook kunnen zeggen, “heb ik het geld het liefst van te voren op mijn rekening, zodat ik ook wat extra zekerheid heb” in plaats daar van laat je gewoon direct negatief beoordeling achter de rug, zonder te communiceren en geduldig even afwachten.

[Voor 25% gewijzigd door cem. op 08-10-2018 11:25]

• Skunkmaster
.

[Voor 98% gewijzigd door Skunkmaster op 08-10-2018 00:32]

• cem.
Gisteren kwam je naar mij dat je spijt heb met te snel beoordeling geven en geef je aan dat je beoordeling verwijderd mag worden door moderator en nu verwijder je al je reacties hier in deze topic.

[Voor 212% gewijzigd door cem. op 08-10-2018 10:25]

• Skunkmaster
Cem zit zelf fout en plaatst onterecht negatieve beoordelingen die zijn nu verwijderd graag een waarschuwing naar Cem dat hij dit niet meer moet doen.

• Skunkmaster
Deze mag gesloten worden

Cem mag mij niet meer lastig vallen

• cem.
Moderators zeggen altijd, “geen transactie = geen beoordeling” maar wat nu gedaan wordt is alleen kort door de bocht gekeken van een kant, dus iedereen kan negatief beoordeling plaatsen zonder transactie. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik ging slapen na mijn laatste reactie en niet op tijd kon reageren, deze tweaker “Skunkmaster” stuurt mij zelf deze DM “excuses ik was te snel met een beoordeling geven laten we elkaars beoordeling weg halen als jij daar ook mee akkoord gaat?” en toch mijn beoordeling naar hem wordt verwijderd en niet zijn beoordeling naar mij, echt jammer dit, wordt gewoon kort door de bocht gekeken, deze tweaker geeft zelf aan dat hij mij 2 sterren geeft omdat ik niet reageerde op zijn reactie, zoals ik 10 keer heb gezegd, ik ging direct slapen na mijn reactie en kon pas volgende dag reageren en hier wordt door microkid niet goed begrepen zo te zien. Het moet gekeken worden naar, “wat is de oorzaak van deze beoordeling?” Deze tweaker “Skunkmaster” geeft 2 sterren en in zijn beoordeling zegt hij dit “2 sterren voor de communicatie omdat hij daarna niet meer reageerd” ik heb de reden gezegd hier boven en dit situatie is oneerlijk afgehandeld.

[Voor 15% gewijzigd door cem. op 08-10-2018 06:49]

• Skunkmaster
1 minuut dat jij het had over achteraf betalen ga jij slapen.

Doe dat dan voordat je gaat slapen, ik reageerde toch snel.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Aub niet mee bemoeien als je er niks mee te maken hebt.

[Voor 78% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-10-2018 09:20]

• cem.
Skunkmaster schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:02:
1 minuut dat jij het had over achteraf betalen ga jij slapen.

Doe dat dan voordat je gaat slapen, ik reageerde toch snel.
Je kunt toch even tot volgende dag even wachten? Waarom moet alles in een minuut behandeld worden? Mensen werken, mensen zijn moe en wil ook direct gaan slapen. Jij komt gisteren met excuus, deze DM heb je gisteren naar mij gestuurd “excuses ik was te snel met een beoordeling geven laten we elkaars beoordeling weg halen als jij daar ook mee akkoord gaat?” en nu zeg je dit allemaal.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:08

SomerenV

It's something!

Waarom reageer je dan als je er niks mee te maken hebt? Plaats dan een TR en laat het daarbij.

[Voor 71% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-10-2018 12:38]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:24

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En dit topic gaat dicht. Open maar een nieuw topic als jullie er via DM uit zijn of open geen topic meer als jullie er niet uit komen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee