Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• zuiverekoffie
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-03 22:23
Hallo,

ik heb een game stuur gekocht, een Hori Overdrive (type XBOX 81004), deze zou moeten werken op PC, maar ik kom niet verder dan een brandend lichtje op de claxon.
In de devices staat de Hori als "onbekend', en als ik probleemoplosser doe dan zegt hij "niet compatibel met USB3" ..

ik heb al de XBox controller software geinstalleerd en de stappen gevolgd, ook al een driver programmaatje gedownload, maar die start pas echt op als hij het apparaat heeft herkend.. dit is dus niet mogelijk omdat het stuur momenteel niet meer is dan een heel zwak leeslampje.

Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.

Beste antwoord (via zuiverekoffie op 07-10-2018 17:24)

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@zuiverekoffie Waar haal je die info vandaan dat ie zou moeten werken op PC?

Sterker nog, op deze pagina staat duidelijk dat hij niet compatibel is met PC. Maar op het typenummer dat jij geeft, kan ik niks vinden. Dus misschien is een linkje naar het exacte product bij de fabrikant wel handig ;)

[Voor 73% gewijzigd door u34186 op 07-10-2018 17:01]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• u34186
  • Niet online
@zuiverekoffie Waar haal je die info vandaan dat ie zou moeten werken op PC?

Sterker nog, op deze pagina staat duidelijk dat hij niet compatibel is met PC. Maar op het typenummer dat jij geeft, kan ik niks vinden. Dus misschien is een linkje naar het exacte product bij de fabrikant wel handig ;)

[Voor 73% gewijzigd door u34186 op 07-10-2018 17:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zuiverekoffie
...Shit, je hebt bij bol.com zo'n tabje waar je het type kunt selecteren en schijnbaar heb ik die omgezet.

deze heb ik dus blijkbaar omgezet! Ik moet dus de Playstation hebben.

:( :(

• u34186
  • Niet online
Balen. Hopelijk kun je hem nog ruilen.

• zuiverekoffie
Ja, al ingepakt, dat is dan wel weer easy bij Bol.com (en ik woon boven een afhaalpunt haha).

Maar bedankt voor je antwoord, anders had ik niet eens gekeken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True