Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Star Wars Resort

Personages

Kazuda Xiono Kazuda 'Kaz' Xiono
Kaz is een jonge New Republic piloot die na een ontmoeting met Poe Dameron overstapt naar de Resistance. Hij wordt door Poe op de 'Collossis' geplaatst, een oud Supertanker Fuel Depot dat dienst doet als basis voor racers. Hij doet zich voor als een monteur voor Jarek Yeager terwijl hij op het depot opzoek gaan naar een First Order spion.

Engelse stemacteur: Christopher Sean
Nederlandse stemacteur: Dorian Bindels

Neeku Vozo Neeku Vozo
Neeku is vanaf het begin Kaz' beste vriend en collega in Yeagers team. Neeku is een meer dan vrolijke en gemotiveerde alien die alles wat er tegen hem gezegd wordt letterlij opvat.

Engelse stemacteur: Josh Brener
Nederlandse stemacteur: Mitchell van den Dungen Billen

Tam Ryvora Tam Ryvora
Tam is een monteur in Yeager's team die eigenlijk liever een piloot zou zijn.

Engelse stemacteur: Suzie McGrath
Nederlandse stemacteur: Vita Coenen

Jarek Yeager Jarek Yeager
Yeager is een oude bekende van Poe. Hij heeft voor de Rebel Alliance gevochten en was aanwezig tijdens de Battle of Jakku. Tegenwoordig leet en werkt hij op de Colossus en zorgt dat zijn team tijdig reparaties uitvoert aan schepen van zijn klanten.

Engelse stemacteur: Scott Lawrence
Nederlandse stemacteur: Edwin Jonkers

Poe en BB-8 Poe Dameron en BB-8
Poe en BB-8 vergen natuurlijk geen introductie. Poe stelt Kaz aan als spion op de Collossus en laat BB-8 bij hem achter om er voor te zorgen dat niet alles direct in de soep loopt.

Engelse stemacteur: Oscar Isaac
Nederlandse stemacteur: ?

Torra Doza Torra Doza
Torra een van de beste piloten op de Collossis, en dochter van de toezichthouder van het depot. Ondanks dat ze ontzettend goed is en altijd op de eerste plek afsterft, staat ze altijd klaar om haar tegenstanders aan te moedigen en op te beuren.

Engelse stemacteur: Myrna Velasco
Nederlandse stemacteur: Venna VanDenBosch

Hype Fazon Hype Fazon
Hype is de beste piloot op de Collossus, en dat weet hij.

Engelse stemacteur: Donald Faison

Freya Fenris Freya Fenris

Engelse stemacteur: Mary Elizabeth McGlynn

Griff Hollaron Griff Hollaron
Griff

Engelse stemacteur: Stephen Stanton

Bo Keevil Bo Keevil
Bo

Engelse stemacteur: ?

Afleveringen

Seizoen 1
Nr:Titel:US air dateNL air date:
1x01The Recruit part 17 oktober 201813 oktober 2018
1x02The Recruit part 27 oktober 201813 oktober 2018
1x03The Triple Dark7 oktober 201820 oktober 2018
1x04Fuel for the Fire7 oktober 201827 oktober 2018
1x05The High Tower28 oktober 20183 november 2018
1x06The Children from Tehar4 november 201810 november 2018
1x07Signal from Sector Six11 november 201817 november 2018
1x08Synara’s Score18 november 201824 november 2018
1x09The Platform Classic25 november 20181 december 2018

Spoilers

In dit topic gelden dezelfde spoiler regels als elders op het forum: Alles dat in de VS op TV uitgezonden is is fair game en mag ZONDER spoiler tags besproken worden.
Dit gaat dus niet op voor afleveringen die al beschikbaar zijn in de Disney XD app, wat daar al zichtbaar is dien je voor je te houden tot de TV air date of in Spoiler tags te plaatsen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 01-11-2018 10:14 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-06 18:23
Ik moet zeggen: ik ben aangenaam verrast! Ik had niet zulke hoge verwachtingen aan de hand van de trailers maar het keek erg lekker weg! Smaakt naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ik had geen idee wat het ging zijn, maar keek er wel naar uit. Was al vrij snel fan :)
Het ziet er echt prachtig uit, personages zijn leuk uitgewerkt, de setting en schepen zijn magnifiek, ik zie een hoop potentie.
Kaz mag ietsje minder over de top, die is echt veel te aanwezig, maar verder staat deze voortaan gelijk bovenaan m'n to watch que :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-07 17:46

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben er juist niet zo over te spreken. Het is allemaal nóg een stukje meer cartoony, en dan bedoel ik niet de tekenstijl maar de animatie en humor. Nou ben ik niet te oud om niet af en toe een tekenfilm te kunnen waarderen maar ik vind dit net niet serieus genoeg voor Star Wars. Ik hoop dat het daar nog een beetje in groeit.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
NMe schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:54:
Ik ben er juist niet zo over te spreken. Het is allemaal nóg een stukje meer cartoony, en dan bedoel ik niet de tekenstijl maar de animatie en humor. Nou ben ik niet te oud om niet af en toe een tekenfilm te kunnen waarderen maar ik vind dit net niet serieus genoeg voor Star Wars. Ik hoop dat het daar nog een beetje in groeit.
Ach, er zijn tig andere dingen die nog veel kinderlijker zijn dan dit to zover.
En ik ga er wel vanuit dat het een stuk volwassener wordt, Clone Wars en Rebels waren in het begin ook "te cartoony en veel te kinderachtig en dat ging allemaal maar nergens over".
Maar het duurde voor beide series niet heel lang voor er mesen on-screen onthoofd werden en alle volwassenen bij de laatste afleveringen zaten te janken voor de TV :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik was bij Clone Wars en Rebels eigenlijk meteen al overtuigd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 14:16
NMe schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:40:
Ik was bij Clone Wars en Rebels eigenlijk meteen al overtuigd. :P
Ik sluit me bij een paar van de mensen hier boven aan. Rebels was leuk. Resistance kan mij nog niet bekoren. Iets te veel voor "kleuters" gemaakt. Komt mij teveel over als een aflevering van Brandweer Sam.

Mag wel iets serieuzer. Animatie vind ik ook matig, heb het niet zo op "cell shading" qua stijl.

[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 09-10-2018 22:46 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-07 23:56

Freshnezz

Why so serious?

Ik vond Resistance wel erg meevallen, ik vind de stijl heel tof gedaan, ik vind het toffer dan wat ik van Rebels in het begin vond. Kaz was inderdaad wel heel erg over de top, ik erger me heel erg aan zijn domheid dus hopelijk draait dit wel een beetje bij.

Setting is ook wel tof, deze periode kennen we natuurlijk nog niet echt (buiten de boeken om en misschien de Star Wars Battlefront 2 game). Vraag me alleen af of het nog een beetje spannend gaat worden, lijkt me heel moeilijk om het boeiend te houden zonder enige Force/Jedi elementen erin (wat Rebels weer zo tof maakte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 14:16
ok, drie afleveringen gezien en ik stel mijn mening beetje bij. Ik vind alleen de wereld erg klein. Hopelijk gebeurt er nog iets buiten dat eiland.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:34
Er leuk gedaan dit :D Kostelijk vermaakt met de eerste 4 episodes nu.

Had niet verwacht dat het tekenstijltje me zo goed zou vallen! Ben benieuwd wat er volgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lampuhkap schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:02:
Had niet verwacht dat het tekenstijltje me zo goed zou vallen!
Het is feitelijk gewoon hetzelfde soort assets als Clone Wars en Rebels hadden, maar dan met cell shading eroverheen. Wat weer als voordeel voor hun heeft dat ze minder gedetailleerde textures moeten maken. Hopelijk heeft dat als gevolg dat ze vaker nieuwe dingen kunnen laten zien zonder steeds terug te moeten gaan naar dezelfde planeten om assets te kunnen hergebruiken. :P

Pagina: 1