Golvend beeld bij gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1118047

Topicstarter
mijn vorige topic is zo goed als opgelost de fps drops/lags t was inderdaad een game issue. Bij andere games merkte ik daar helemaal niks meer van. Alleen een nieuw probleem ontdenkt en de mensen die mij specs nog weten van de pc kijk ze even af bij mijn andere topic. Zie namelijk bij t gamen vooral bij gta V golfend beeld zeer irritand. Als ik bijvoorbeeld een berg oploop zie ik golfende bewegingen wat kan hier nou een oorzaak van zijn heb zelf nog niks geprobeerd.

hoop dat jullie mij kunne helpen

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:50
Man, man man.
Net zo'n waardeloze topicstart als al je andere topics die gesloten zijn.

ik wil hulp maar zoek maar lekker even zelf mijn specificaties er bij als je daar zin in hebt en een normaal verhaal schrijven heb k ook geen zin in punten en commas zijn ook maar overbodig en waarom zou ik een topic blijve gebruiken als ik nog steeds een probleem heb dat in het andere topic besproken is.
ik laat lekker andere mensen inzet tonen want zelf heb ik er geen zin in

Vsync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1118047

Topicstarter
White Feather schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:26:
Man, man man.
Net zo'n waardeloze topicstart als al je andere topics die gesloten zijn.

ik wil hulp maar zoek maar lekker even zelf mijn specificaties er bij als je daar zin in hebt en een normaal verhaal schrijven heb k ook geen zin in punten en commas zijn ook maar overbodig en waarom zou ik een topic blijve gebruiken als ik nog steeds een probleem heb dat in het andere topic besproken is.
ik laat lekker andere mensen inzet tonen want zelf heb ik er geen zin in

Vsync
_O- oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
En dicht. @Anoniem: 1118047, krik het niveau van je topicstart omhoog, zo werkt het niet.

Dit topic is gesloten.