Toon posts:

Golvend beeld bij gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Onderwerpen

Vraag

• Daycon
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-10-2018
mijn vorige topic is zo goed als opgelost de fps drops/lags t was inderdaad een game issue. Bij andere games merkte ik daar helemaal niks meer van. Alleen een nieuw probleem ontdenkt en de mensen die mij specs nog weten van de pc kijk ze even af bij mijn andere topic. Zie namelijk bij t gamen vooral bij gta V golfend beeld zeer irritand. Als ik bijvoorbeeld een berg oploop zie ik golfende bewegingen wat kan hier nou een oorzaak van zijn heb zelf nog niks geprobeerd.

hoop dat jullie mij kunne helpen

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +4Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:10
Man, man man.
Net zo'n waardeloze topicstart als al je andere topics die gesloten zijn.

ik wil hulp maar zoek maar lekker even zelf mijn specificaties er bij als je daar zin in hebt en een normaal verhaal schrijven heb k ook geen zin in punten en commas zijn ook maar overbodig en waarom zou ik een topic blijve gebruiken als ik nog steeds een probleem heb dat in het andere topic besproken is.
ik laat lekker andere mensen inzet tonen want zelf heb ik er geen zin in

Vsync

• Daycon
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-10-2018
White Feather schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:26:
Man, man man.
Net zo'n waardeloze topicstart als al je andere topics die gesloten zijn.

ik wil hulp maar zoek maar lekker even zelf mijn specificaties er bij als je daar zin in hebt en een normaal verhaal schrijven heb k ook geen zin in punten en commas zijn ook maar overbodig en waarom zou ik een topic blijve gebruiken als ik nog steeds een probleem heb dat in het andere topic besproken is.
ik laat lekker andere mensen inzet tonen want zelf heb ik er geen zin in

Vsync
_O- oke

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:16

br00ky

Moderator Harde Waren
En dicht. @Daycon, krik het niveau van je topicstart omhoog, zo werkt het niet.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee