Ik ben een android gebruiker. Helaas viel mijn telefoon kapot, en aangezien ik zelf nu nog onder bewind sta is een nieuwe telefoon kopen lastig. Ik kreeg viavia een iphone 6, vreselijk kan er niet aan wennen, vele apps kosten geld. Ik mag hem verkopen heel blij mee.
Nu kan ik de blackberry priv voor 150 euro overkopen, mooi toestel altijd al gevonden. Mijn vraag alleen is in hoeverre je er last van ondervind dat hij geen systeem en beveiliging updates meer heeft. Draait op marshmellow.
Wat ik doe met de telefoon, veel whatsappen, facebook, forummen, en pokemon go.
Ik had de Keyone ook gezien maar die valt niet echt binnen de prijsklasse , zal sowieso eerst de iphone moeten kopen en misschien klein beetje bijleggen, maar met de keyone is dat niet haalbaar.
Zijn er nog PRIV gebruikers waarbij het nog steeds bevalt??
(Toestel ziet er nog perfect uit trouwens)
Nu kan ik de blackberry priv voor 150 euro overkopen, mooi toestel altijd al gevonden. Mijn vraag alleen is in hoeverre je er last van ondervind dat hij geen systeem en beveiliging updates meer heeft. Draait op marshmellow.
Wat ik doe met de telefoon, veel whatsappen, facebook, forummen, en pokemon go.
Ik had de Keyone ook gezien maar die valt niet echt binnen de prijsklasse , zal sowieso eerst de iphone moeten kopen en misschien klein beetje bijleggen, maar met de keyone is dat niet haalbaar.
Zijn er nog PRIV gebruikers waarbij het nog steeds bevalt??
(Toestel ziet er nog perfect uit trouwens)