Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsjeCat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik ben een android gebruiker. Helaas viel mijn telefoon kapot, en aangezien ik zelf nu nog onder bewind sta is een nieuwe telefoon kopen lastig. Ik kreeg viavia een iphone 6, vreselijk kan er niet aan wennen, vele apps kosten geld. Ik mag hem verkopen heel blij mee.

Nu kan ik de blackberry priv voor 150 euro overkopen, mooi toestel altijd al gevonden. Mijn vraag alleen is in hoeverre je er last van ondervind dat hij geen systeem en beveiliging updates meer heeft. Draait op marshmellow.

Wat ik doe met de telefoon, veel whatsappen, facebook, forummen, en pokemon go.

Ik had de Keyone ook gezien maar die valt niet echt binnen de prijsklasse , zal sowieso eerst de iphone moeten kopen en misschien klein beetje bijleggen, maar met de keyone is dat niet haalbaar.

Zijn er nog PRIV gebruikers waarbij het nog steeds bevalt??
(Toestel ziet er nog perfect uit trouwens)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:04

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

hallo EsjeCat
de vraag is of je gehecht bent aan het toestenbord van een blackberry maar wat ik al heb kunnen afleiden uit je post is
je hebt weinig budget waarschijnlijk 150 euro
pokemon go vereist een grote accu en ook een gyroscoop
de blackberry priv krijgt geen updates meer maar er zit een gyroscoop in een snapdragon 808 en een 3410mah accu dat ziet er zeer goed uit. de vraag is wel welke telefoon dat was diegene die is kapotgevallen en hoeveel budget je echt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:53
Kun je niet gewoon die iPhone houden? Voor Pokémon Go, Facebook, WhatsApp en internet is een iPhone prima.

Verder weet ik niet of 150 euro uitgeven aan een telefoon een goede keuze is als je onder bewindvoering staat. Kun je dit geld niet beter steken in het aflossen van je schuld(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsjeCat
Hoi Ludwig005, ik ben gehecht aan een toetsenbord ja, alsin als het mogelijk is schaf ik dat liever aan. Had vroeger altijd met toetsenbord, vorige was de bbq10 en nu omdat ik iets moest een motorola e4 die dus kapot is gevallen.

Ik heb altijd een powerbank bij me omdat mijn iphone met pokemon ook zo leeg is ondanks nieuwe accu.

De iphone kan ik verkopen voor 150 ik kan er 50 euro bij leggen 200 euro dus.

Maar de priv kan ik ook in goede staat overkopen voor 150 euro, alleen ik ben dus bang dat je straks niks meer kan gebruiken qua apps vanwege dat hij niets update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsjeCat
oohh schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:08:
Kun je niet gewoon die iPhone houden? Voor Pokémon Go, Facebook, WhatsApp en internet is een iPhone prima.

Verder weet ik niet of 150 euro uitgeven aan een telefoon een goede keuze is als je onder bewindvoering staat. Kun je dit geld niet beter steken in het aflossen van je schuld(en)?
Nee? want ik koop juist van het geld van de iphone die ik wil verkopen een ander toestel omdat 1 iphone ruk is en 2 ik vind alleen touchsscreen vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:04

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

@EsjeCat als je ook een toestenbord wilt is het aanbod beperkt dan oogt de Blackberry wel goed. android 6.0 is geen groot probleem omdat apps relatief lang ondersteund blijven op een android versie soms worden de eisen verhoogd maar het gaat dan wel om echte oud spul https://androidworld.nl/a...dersteuning-eclair-froyo/ . en als het je toch overkomt kun je up to date custom roms gebruiken met een root hider.
die 50 euro zou ik dan steken in het afbetalen van schulden.
de blackberry kan nog goedkoper V&A aangeboden: BlackBerry Priv Qwerty met accessoires!

[ Voor 15% gewijzigd door Ludwig005 op 07-10-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsjeCat
en het is niet erg dat het toestel geen beveiligingspatches meer krijgt dat was ook het punt waarom ik dit even zeker wilde weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-07 23:44
Ludwig005 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:46:
@EsjeCat ...en als het je toch overkomt kun je up to date custom roms gebruiken met een root hider.
...
Dat zal niet gaan, BlackBerries zijn niet te rooten.
Pagina: 1