Toon posts:

Aspire 5 A515-51G-515C - hybrid disk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:46
Vanuit de best buy las ik toevallig dat de Aspire 5 A515-51G-515C daar goed uit kwam. Deze had ik zelf ook al in gedachten echter had ik hierbij het volgende idee: De 1tb hdd eruit en een 500gb/1tb ssd erin.

Hier kwam echter de verkoper met de mededeling dat deze laptop een hybrid hdd/sdd zou hebben. Ik kan hier op internet geen bevestiging noch ontkenning van vinden.
Kan een van jullie dit wel aangeven?

edit: hier wordt gesproken over een 1e en 2e opslagmedium:
pricewatch: Acer Aspire 5 A515-51G-515C

Hier op de officiele website worden 2 verschillende sata aansluitingen aangegeven:
https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/model/NX.GT0EH.003

Echter, ik zie onder de laptop maar 1 bay voor opslag...

[Voor 32% gewijzigd door MisterEagle op 07-10-2018 12:57]

Beste antwoord (via MisterEagle op 07-10-2018 15:15)

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 00:11
In taakbeheer kan je zien (bij ''Prestaties/Performance'' tab) welke schijf/SSD er precies inzit.

Overigens neem ik aan dat het gewoon een m.2/msata SSD inzit en een 1TB sata HDD daar naast...

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En welke disk zie je in de zichtbare bay? En welke disk(s) in de disk manager van je OS?

Ik vermoed dat er een M2 SSD inzit en een 2.5" HDD en die eerste zie je niet "zomaar" zitten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MisterEagle
MAX3400 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:17:
En welke disk zie je in de zichtbare bay? En welke disk(s) in de disk manager van je OS?

Ik vermoed dat er een M2 SSD inzit en een 2.5" HDD en die eerste zie je niet "zomaar" zitten.
Ja dit dacht ik zelf ook, maar ik kan nergens bevestiging vinden dat er een m.2 disk in zit.
Verkoper van informatique vond het geen goed idee dat ik de bay open maakte. (zal straks nog eens langsrijden)

Ik had nog een andere website, maar die kan ik niet meer terugvinden. Iets met cat in de naam.. Daar kon je alle specificaties ook op bekijken maar daar stond ook niets over m.2 of hybrid.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• daanwth
In taakbeheer kan je zien (bij ''Prestaties/Performance'' tab) welke schijf/SSD er precies inzit.

Overigens neem ik aan dat het gewoon een m.2/msata SSD inzit en een 1TB sata HDD daar naast...

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisterEagle
daanwth schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:19:

[Afbeelding]

Thanks! Sta nu in de winkel, via taskmgr inderdaad bevestigd dat t een 1tb hdd is en een m.2 ssd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daanwth
MisterEagle schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:15:
[...]

Thanks! Sta nu in de winkel, via taskmgr inderdaad bevestigd dat t een 1tb hdd is en een m.2 ssd
Top :)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee