Toon posts:

Welke logitech harmony afstandsbediening?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.025 views

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-06 17:52
Ik heb op dit moment 4 afstandsbedieningen op tafel liggen. Dus wordt het tijd voor een harmony afstandsbediening.

Ik heb zelf de logitech harmony ultimate one op het oog. Ik weet niet wat precies de meerwaarde is van de ultimate one icm de hub. Als bediening via iPhone het enige is heeft dat voor mij weinig meerwaarde. Ik heb zelf geen apparaten achter gesloten deuren staan.

Daarnaast is het mij niet helemaal duidelijk wat de meerwaarde van de Elite is tov de Ultimate. Heeft de elite functies die de ultimate mist?

Ik heb een kpn box staan, een dune mediaspeler, een google chromecast en een yamaha ysp 2700 soundbar.
Welke afstandsbediening kunnen jullie mij aanbevelen?

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:12
Dus toen je Google vroeg "ultimate vs elite" kwam je nergens op uit?

https://www.homebarandgam...armony-elite-vs-ultimate/

• jaihel
Fore! schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:54:
Dus toen je Google vroeg "ultimate vs elite" kwam je nergens op uit?

https://www.homebarandgam...armony-elite-vs-ultimate/
Zwaar weekend gehad?
Dat was toch niet de enige vraag..

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:12
jaihel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Zwaar weekend gehad?
Dat was toch niet de enige vraag..
Nee hoor, geen zwaar weekend.

Verder betreft je vragen:
jaihel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:49:
Daarnaast is het mij niet helemaal duidelijk wat de meerwaarde van de Elite is tov de Ultimate. Heeft de elite functies die de ultimate mist?

Ik heb een kpn box staan, een dune mediaspeler, een google chromecast en een yamaha ysp 2700 soundbar.
Welke afstandsbediening kunnen jullie mij aanbevelen?
Hebben de extra functies voor jouw meerwaarde?
Ja of Nee
Klaar toch?

Hoezo moest hier een topic voor geopend worden?
Het is zo simpel, kun je wel slachtofferrol aannemen.. ik vind dit gewoon luiheid, als je nu wat inhoudelijke vragen had en zelf al nagedacht hebt waarom een Harmony type elite of ulimate niet samen kan met je setup kan daar nog over gediscussieerd worden.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Logitech afstandsbediening: Koop een partij batterijen, die dingen slurpen batterij.
Ik ben zelf teruggegaan naar meerdere afstandsbedieningen op mijn tafel, was het zat om steeds batterijen te kopen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 18:23
Ik ben heel tevreden over de Harmony hub. Dan heb je een ab die via rf werkt en de hub zend IR naar je apparaten. Kan bv ook via bluetooth een android box aansturen.
Komt standaard met 1 remote IR Blaster voor het geval van meerdere kastjes.

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 18:26
Ik heb beide apparaten gehad of nog steeds in bezit (Ultimate gehad, Elite nu in bezit). Beide apparaten bevallen goed, waarbij gezegd mag worden dat de elite naar mijn mening beter reageert icm de hub. Wat het voordeel hiervan is dat wanneer de ab leeg is, hij ook bediend kan worden met telefoon of tablet! Daarnaast zijn er wat kleine verbeterpunten van de elite tov de ultimate, waarbij je voor jezelf moet afvragen of de meerprijs het waard Is!

• jaihel
rkvvkevin schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:16:
Ik heb beide apparaten gehad of nog steeds in bezit (Ultimate gehad, Elite nu in bezit). Beide apparaten bevallen goed, waarbij gezegd mag worden dat de elite naar mijn mening beter reageert icm de hub. Wat het voordeel hiervan is dat wanneer de ab leeg is, hij ook bediend kan worden met telefoon of tablet! Daarnaast zijn er wat kleine verbeterpunten van de elite tov de ultimate, waarbij je voor jezelf moet afvragen of de meerprijs het waard Is!
Thanks. Ik denk dat ik dan toch maar voor de ultimate met hub ga. Als ik de remote koop voor 90 en later alsnog de hub wil halen kost t me 190 euro terwijl ze in een pakket worden aangeboden voor 140.

Wat is voor jou de reden geweest om te upgraden naar de elite? Vind je het de meerprijs achteraf waard geweest?

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 18:26
jaihel schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:54:
[...]

Wat is voor jou de reden geweest om te upgraden naar de elite? Vind je het de meerprijs achteraf waard geweest?
De reden voor mijn upgrade is dat met de elite ook o.a. hue lampen bediend kunnen worden! Daarnaast heb ik het idee dat de elite beter reageert en makkelijker met programma's om kan gaan! Ook heb ik destijds flinke korting gekregen op de elite, waardoor de koop snel rond was!

• snarfl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 13:11
GoT schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:14:
Logitech afstandsbediening: Koop een partij batterijen, die dingen slurpen batterij.
Ik ben zelf teruggegaan naar meerdere afstandsbedieningen op mijn tafel, was het zat om steeds batterijen te kopen.
Harmony ultimate heeft een oplader, nooit meer batterijtjes vervangen.

Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:37

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

snarfl schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:18:
[...]
Harmony ultimate heeft een oplader, nooit meer batterijtjes vervangen.
Zullen we de oude topics in de sloot laten? Dit is het tweede oude topic wat je kickt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee