Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kleur wijzigen Gmail agenda's in Windows Calendar

Pagina: 1
Acties:

• Selmer
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:47
Goedemorgen allen.

Ik heb mijn Gmail agenda's toegevoegd aan Windows Calendar en de kleur is standaard roze. Dit doet een beetje pijn aan de ogen 8)7 , dus ik heb liever een wat rustigere kleur zoals blauw.

Als ik de app opnieuw opstart is de agenda de (door mij gekozen) kleur, maar na enkele (3-4) seconden is de kleur weer roze... :?

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

http://i66.tinypic.com/308zj20.png

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freaky_Revolt
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

Verander je de kleur in windows calandar of bij Google?

Ik heb dit probleem ook gehad en kreeg het voor elkaar door de kleur via Google calendar te veranderen.

• Selmer
Freaky_Revolt schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:12:
Verander je de kleur in windows calandar of bij Google?

Ik heb dit probleem ook gehad en kreeg het voor elkaar door de kleur via Google calendar te veranderen.
Ik veranderde in Windows Calendar, maar veranderen in Google Calendar werkt helaas ook niet.
Kleur wordt random geselecteerd bij het toevoegen van mijn gmail account

• Zipzn
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-03 22:36
bartpostma schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

Ik veranderde in Windows Calendar, maar veranderen in Google Calendar werkt helaas ook niet.
Kleur wordt random geselecteerd bij het toevoegen van mijn gmail account
Heb je al geprobeerd om alle gegevens en cachegeheugen van Windows Calendar te verwijderen? Via settings zou dit moeten kunnen. Zo nodig kun je dit proberen middels PowerShell commands. Lijkt me namelijk dat de instelling simpelweg niet opgeslagen wordt, dus misschien helpt een reset

• Selmer
Zipzn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:08:
[...]

Heb je al geprobeerd om alle gegevens en cachegeheugen van Windows Calendar te verwijderen? Via settings zou dit moeten kunnen. Zo nodig kun je dit proberen middels PowerShell commands. Lijkt me namelijk dat de instelling simpelweg niet opgeslagen wordt, dus misschien helpt een reset
Lijkt inderdaad te werken, de kleuren blijven nu zoals ingesteld! Bedankt _/-\o_

• Zipzn
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-03 22:36
Geen probleem! Ben al lang blij dat ik je heb kunnen helpen O-)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True