Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WhatsApp] Verwijderde berichten (door verzender) terughalen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Roy555
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 07-10-2018
Mijn vraag
...kan ik berichten terughalen die door verzender verwijderd zijn

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik word bedreigd via WhatsApp en de verzender verwijderd zijn berichten. Ik zou deze graag terughalen ivm aangifte.

Alle reacties

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Dat gaat niet. Je enige optie is screenshots maken voordat hij ze verwijdert, maar daar is 't nu te laat voor.

Woont in Helsinki

• Jimbolino
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-06 18:57

Jimbolino

troep.com

als je android gebruikt kun je de "notifcation log" bekijken, of een app instaleren die dat voor je uitleest

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Roy555
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 07-10-2018
Ik heb ze wel geopend gehad en daarna werd het verwijderd. Of maakt dat geen verschil.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Achteraf kun je dat denk ik niet meer zien, pas vanaf dat je zo'n notification app hebt geinstalleerd. Zoek in de Google play store naar bijvoorbeeld "notification log" (zoals hierboven al wordt gesuggereerd) en kies er daar 1 of 2 uit en test eventueel van te voren of het doet wat je wilt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tijdelijk uitzetten van de gelezen vinkjes, misschien blijven de berichten dan langer staan? Lijkt me sowieso handig, dan weet de ander niet of je het gelezen hebt of niet en worden de vinkjes niet blauw.

[Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2018 10:26]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Intelligo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 03:50:
Dat gaat niet. Je enige optie is screenshots maken voordat hij ze verwijdert, maar daar is 't nu te laat voor.
En wie eist, bewijst. Denk dat het voor @Roy555 erg lastig is om te bewijzen dat een screenshot niet achteraf bewerkt is.

Whatsapp gebruikt net aan 10 kleuren? Daar kan je weinig aan verzieken in Paint, zeg maar.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Roy555 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Is het idee om whatsapp web via je browser te openen en dan een stream te maken van de Whatsapp pagina en deze lokaal op te slaan

Dus dat je en het plaatsen en het verwijderen kan bewijzen?

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 08-10-2018 12:51]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True