Toon posts:

Nieuwe Gaming pc rond 1500 euro (advies graag)

Pagina: 1
Acties:

• Max.H
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-05-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn computer voornamelijk gebruiken om te gamen en om te werken in Premiere pro en After effects

Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs moet rond de 1500 euro zijn.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Intel Core i7-7700K Boxed

Cooler Master Hyper 212 EVO

Asus Prime Z270-A

Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G

Samsung 960 EVO 500GB

G.Skill Trident Z RGB F4-2400C15D-16GTZR

Seasonic M12II Evo 620W

NZXT H500 Zwart

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag mijn Cpu en Gpu kunnen overclocken over een paar jaar. Dus tips met betrekking tot koeling en eventuele bottlenecks in mijn wenslijst worden gewaardeerd.

Ga je overklokken?
Ik zal in de aankomende 2 jaar waarschijnlijk nog niks overclocken. Wanneer er echter weer nieuwe games uitkomen en ik begin te merken dat mijn computer slomer wordt zal ik de CPU en GPU gaan overclocken.

Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij advies kunnen geven op mijn build om ervoor te zorgen dat de onderdelen goed bij elkaar passen en ik mijn onderdelen in de toekomst ook kan overclocken. Verder wil ik graag dat mijn computer rond de 1500 euro kost +/- 150 euro.

Alvast bedankt!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:25
Is dat een tweedehands systeem omdat er oude hardware in zit?

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
Welke monitor ga je gebruiken?
Een nVME SSD voegt niks toe voor gaming.
Je kiest (bewust) voor een Intel i7 van een vorige generatie? Intel is op dit moment zowiezo een dure keuze. Een Ryzen 5 2600x is waarschijnlijk een betere keuze.

Je zet je hoop op overclocken, ... veel ga je daar niet van merken. Als je toch wil overclocken, zet dan op z'n minste een deftige CPU koeler in je lijstje.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee