Jumpgate

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Jumpgate dus. Net uit de beta-fase.

Voor het geval je het nog niet hebt gespeeld:

Hier kan je er van alles over vinden:
http://jumpgate.mightygames.com/

Hier vind je de officiele site:
http://www.mightygames.com/cgi-bin/WebObjects/MightyGames-en

Daar kan je een trial van 5 dagen downloaden, registreren en spelen maar.

Vertel me wat je er van vindt.

Verder: na de 5-daagse trial gaat het €10 per maand kosten, of €23 per kwartaal, of €77 per jaar.

Oh ja, voor ik het vergeet:
het is een MMO-spelletje in de ruimte met ruimtescheepjes en spacestations en drie facties en een buitenaards ras en nog drie andere facties en kanonnen en politiek en handel en spionage en missies en oorlog, etcetera, etcetera. :)

Ennuh, ik vind het best wel koel, maar het zou nog mooier zijn als er ook nog wat mede-tweakers mee zouden doen.

edit:

1. Werken de euro tekentjes nu?
2. Nope... nu wel. :)

Verwijderd

MMO?

Ziet er wel flex uit, maar ik ga dus niet betalen voor zoiets.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 06:44 schreef HlpDsK het volgende:
MMO?

Ziet er wel flex uit, maar ik ga dus niet betalen voor zoiets.
Lekker Nederlands :Y)

Verwijderd

ik heb t al wel ge-installed en geregd, maar nog niet gespeeld. ik weet niet of ik wel ga kopen (nouja, dokken per maand ofzo). er zijn zoveel andere games die ik ook wil spelen :)

Verwijderd

Maar wat is MMO nou?

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

MMO betekent in ieder geval dat je met massa's mensen (Massive) in multiplayer spel zit te spelen. Dus niet zoals CS met 8 of 12, maar echt met honderden. MMO = Massive Multiplayer Online of iets dergelijks net zo iets als EVE

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02

Flexx

This side up

Op vrijdag 20 juli 2001 08:03 schreef Terr het volgende:

[..]

Lekker Nederlands :Y)
Wat is er mis met Flex ? :)

Lijkt me wel cool dat spel.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik was een beta tester...nou space sims zijn altijd welkom bij mij en goede graphics ook :)
Maar aangezien jumpgate dus echt een boring spel is heb ik het maar een paar dagen gedaan.
Wat je dus in het begin al moet doen is lvl'en ect ect anders kan je niks kopen.
Dat lvl'en de je door gedeeltes van de space te scouten...dit scouten is al slaapverwekkend omdat de ruimte waardoor je reist gewoon vet lang duurt aangezien je een langzaam schip heb.
Je kan ook exp verdienen door dingen te transporteren naar andere spacestations, hoe verder je reist hoe meer exp en geld je krijgt...maar net zoals scouten is dit dus vet boring...de korste lengte duurt al ruim20 minuten om er naar te gaan.
EN in die 20 minuten kom je ook nog is een keer geen ene zak tegen.

EN vechten? Ik weet niet hoe dat is =| Duurde allemaal zo briek lang om eindelijk een onderdeel te kopen voor je vliegtuig om fatsoenlijk te schieten of sneller vliegen.

Opzich is het idee leuk...maar tis gewoon saai...its that simple :)

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jammer dat ie alleen online speelbaar is. In principe ben ik enorm liefhebber van dit soort spellen. Ik krijg de indruk dat er tegenwoordig weinig space/handelssims meer uitkomen. Xtension kwam nog het dichtst in de buurt van mijn ideale game, maar die dateert al weer van begin 2000 ofzo.

Ik heb mijn hoop gevestigd op Freelancer. :9

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zaterdag 21 juli 2001 07:04 schreef SCaffa het volgende:
Ik was een beta tester...nou space sims zijn altijd welkom bij mij en goede graphics ook :)
Maar aangezien jumpgate dus echt een boring spel is heb ik het maar een paar dagen gedaan.
Wat je dus in het begin al moet doen is lvl'en ect ect anders kan je niks kopen.
Dat lvl'en de je door gedeeltes van de space te scouten...dit scouten is al slaapverwekkend omdat de ruimte waardoor je reist gewoon vet lang duurt aangezien je een langzaam schip heb.
Je kan ook exp verdienen door dingen te transporteren naar andere spacestations, hoe verder je reist hoe meer exp en geld je krijgt...maar net zoals scouten is dit dus vet boring...de korste lengte duurt al ruim20 minuten om er naar te gaan.
EN in die 20 minuten kom je ook nog is een keer geen ene zak tegen.

EN vechten? Ik weet niet hoe dat is =| Duurde allemaal zo briek lang om eindelijk een onderdeel te kopen voor je vliegtuig om fatsoenlijk te schieten of sneller vliegen.

Opzich is het idee leuk...maar tis gewoon saai...its that simple :)
Tjsa dat waren de beta tijden... ;)
Nu in Final is het allemaal veel beter, meer exp, kortere missies, meer actie, een verhaallijn etc.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 20 juli 2001 02:01 schreef Ericston het volgende:
Jumpgate dus. Net uit de beta-fase.

Voor het geval je het nog niet hebt gespeeld:

Hier kan je er van alles over vinden:
http://jumpgate.mightygames.com/

Hier vind je de officiele site:
http://www.mightygames.com/cgi-bin/WebObjects/MightyGames-en

Daar kan je een trial van 5 dagen downloaden, registreren en spelen maar.

Vertel me wat je er van vindt.

Verder: na de 5-daagse trial gaat het 10 per maand kosten, of 23 per kwartaal, of 77 per jaar.

Oh ja, voor ik het vergeet:
het is een MMO-spelletje in de ruimte met ruimtescheepjes en spacestations en drie facties en een buitenaards ras en nog drie andere facties en kanonnen en politiek en handel en spionage en missies en oorlog, etcetera, etcetera. :)

Ennuh, ik vind het best wel koel, maar het zou nog mooier zijn als er ook nog wat mede-tweakers mee zouden doen.

edit:

1. Werken de euro tekentjes nu?
2. Nope... nu wel. :)
Onder welke naam speel je JG¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

[schop]

Oei jumpgate addicts :)
Ik ben dus ook al een aantal maanden druk alles neer te knallen wat paars is (en ook regelmatig rood, blauw en groen :))

JG nick: -Asuka-
Squad: Zeta Armada.. de rebels dus (EN PROUD OF IT)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zondag 18 november 2001 01:31 schreef Major Carnage het volgende:
[schop]

Oei jumpgate addicts :)
Ik ben dus ook al een aantal maanden druk alles neer te knallen wat paars is (en ook regelmatig rood, blauw en groen :))

JG nick: -Asuka-
Squad: Zeta Armada.. de rebels dus (EN PROUD OF IT)
Hey asu, soon te be squadmate [Rebel Alliance ;)]

\o/

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 18:56

ronaz

Wishmaster

Speelt op de US server.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-01 22:44

C0nscious

Mysteryman.

Zo, oud topic zeg :)

Ben net begonnen met de 30 dagen trail die bij de PC Zone zat en ik moet zeggen, het ziet er allemaal mooi uit. Het begin is alleen best moeilijk met docken op stations enzo, maar gelukkig heb je daar de sim mode voor. Weet nog niet of ik 7 euro per maand over heb voor deze spacegame. Had het liever gekocht en dan er vanaf te zijn, nu voel je een soort verplichting tot jezelf om het te blijven spelen. Want als je paar maandjes niet er mee bezig kan zijn is het zonde van je geld. Aan de andere kant, de ontwikkeling van deze game gaat wel steeds door mede door die maandelijkse geldstroom natuurlijk, ook wel een pluspunt.

Nog meer tweakertjes aan het Jumpgaten :?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Pagina: 1