Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[EnGenius EnMesh] Ethernet valt weg, oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Koekrommel21
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 07-10-2018
Mijn vraag
hoe fix ik dat mijn engenuis emr 3000v2 niet meer rood knippert en mijn internet wegvalt

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb al geprobeerd om het systeem helemaal weer naar fabrieksinstellingen te doen

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:01
Dat is een mesh systeem toch? Hoeveel heb je er en hoe is het aangesloten?

Als ik de FAQ zo lees is rood diaconected. Als je er meer dan 1 hebt staat alles dan wel dicht genoeg bij elkaar zodat ze goed contact hebben tusseling?

[Voor 55% gewijzigd door HKLM_ op 06-10-2018 18:43]

⛔Trackers of betalen...⛔

• Koekrommel21
ik heb er 2 een beneden en een boven op slaapkamer

• HKLM_
Koekrommel21 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:25:
ik heb er 2 een beneden en een boven op slaapkamer
Ja en? Geef eens wat meer informatie? Heeft het bijvoorbeeld wel gewerkt? werkt het wel als je ze verplaatst? Firmware updates? Hoe zijn ze aangesloten?

[Voor 4% gewijzigd door HKLM_ op 06-10-2018 23:20]

⛔Trackers of betalen...⛔

• Koekrommel21
ja in het begin wel maar nu niet meer en ze zijn helemaal up to date

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-06 16:15
Mijn glazen bol zegt dat er misschien wel teveel ruimte is en je ze opnieuw moet pairen terwijl ze naast elkaar staan. Verder dan dat komt mijn glazen bol niet, want met de summiere info die we krijgen kunnen we niet zoveel.

• HKLM_
Koekrommel21 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:44:
ja in het begin wel maar nu niet meer en ze zijn helemaal up to date
En wat is de afstand tussen die dingen? Staan ze niet te ver uit elkaar? Heb je dat getest?

We zijn geen helpdesk dus wat meer inzet en informatie zodat we je kunnen helpen.

[Voor 4% gewijzigd door HKLM_ op 08-10-2018 07:54]

⛔Trackers of betalen...⛔

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Koekrommel21 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over het probleem. Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Hoe zit het aangesloten?
- Wat zijn de afstanden / locaties (maak anders een snelle schets in paint o.i.d.)
- Welke firmware heeft het draaien?
- Andere relevantie informatie.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True