Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• audiogek85
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 11-10-2018
Goedenavond forumleden.

Een vraagje.
Sinds kort heb ik een Samsung Smartwatch en sonos play 5 speakers.

Nu lees ik overal op internet dat je deze speakers kan bedienen met zp controller. Via de sonos zie ik dan een ip adres die gekoppeld is aan de app. Dit ip adres voer ik in... Maar er gebeurd niks.

Iemand een idee?

Bedankt !

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@audiogek85 welkom op Tweakers.

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus kunnen toevoegen welke Smartwatch je precies hebt en welk OS deze draait?

• audiogek85
Iemand een idee ?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niet echt. Afgezien van wat basale info, geef je aan dat er "een IP adres" wordt gezien. Is dat uberhaupt het IP wat je verwacht? Is er een andere manier om te testen dat je de Sonos kan aansturen; via Windows of een smartphone ofzo?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• audiogek85
Dat is het ip adres wat gekoppeld wordt. De sonos app zelf werkt perfect.

Wat ik wil is dat zp controller gaat werken op mijn smart watch. Maar dit werkt dus niet als ik dat gekoppelde ip adres invoer.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je kan eens beginnen met je post aan te vullen met de gevraagde informatie in rens-br in "ZP Controller werkt niet", want op deze manier heeft een topic open houden niet heel erg veel zin.

Daarnaast welk IP-adres moet je invoeren, die van je telefoon, sonos controller, sonos speaker?

• audiogek85
Het OS van de smart watch draait op de nieuwste versie. En het gaat om de nieuwe Galaxy watch. Ik moet het adres invoeren van de sonos controller. Echter heb ik andere ip adressen ook geprobeerd van de speakers. Niks werkt.

Ook heb ik alles een static ip adres geven. Ook dan werkt het niet

• Teuntja123
  • Laatst online: 06-04 09:38
Ik heb hetzelfde probleem en ben benieuwd of je inmiddels iets gevonden hebt?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True