Sinds ik Adobe Premiere Pro CC 2018 op mijn laptop had geïnstalleerd stotteren alle filmpjes die ik online wil bekijken enorm. YouTube, Dumpert enz. Zelfs als de video's voor geladen zijn stottert het beeld. In de standaardweergave gaat het na zo'n 10-20 seconden vanzelf weg, of vaak direct weg als ik het filmpje iets terug spoel. Druk ik op volledig scherm dan gaat het beeld weer stotteren, ook al veranderd de resolutie niet.
Films die al op mijn harde schijf staan hebben dit niet.
Ik merk op dat Google Chrome maar liefst 415-430MB geheugen gebruikt terwijl ik nu alleen dit venster heb geopend waarmee ik dit bericht schrijf.
Maar liefst 10 Chrome taken staan open, na sluiten en openen zijn het er weer 10, hoort dit?
Mijn vraag is, hoe kan ik het stotteren van online filmpjes verhelpen? Dit was eerst niet, pas nadat Premiere dus was geïnstalleerd.
Films die al op mijn harde schijf staan hebben dit niet.
Ik merk op dat Google Chrome maar liefst 415-430MB geheugen gebruikt terwijl ik nu alleen dit venster heb geopend waarmee ik dit bericht schrijf.
Maar liefst 10 Chrome taken staan open, na sluiten en openen zijn het er weer 10, hoort dit?
Mijn vraag is, hoe kan ik het stotteren van online filmpjes verhelpen? Dit was eerst niet, pas nadat Premiere dus was geïnstalleerd.