Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• PcMenneke
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 10-06-2020
Mijn vraag

ik heb een Corsair H100i overgenomen van iemand. hij is splinternieuw nog nooit gebruikt. alleen missen de standoffs. is er een plek of een plaats of een persoon waarvan ik deze benodigde 4 standoffs kan komen ? zoja, waar en hoe?

ik heb gekeken op amazon en dergelijke en dan betaal je voor alle schroeven en brackets al snel 75 euro en dat is het totaal niet waard.

ik hoop z.s.m. een antwoord te krijgen van jullie en ik bednakt alvast alle hulp van iedereen.

Mvg,

Emirkan

:> :) :) :) :*) O-) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

-handtekening-

Alle reacties

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Corsair heeft ze misschien wel op voorraad

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 12:44
Neem contact op met Corsair. Heel coulante lui.

• Peter Geven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 04-05 09:35
Ik heb hetzelfde probleem. Ook H100i. Ik mis de 2066 socket standoffs. Hoe heb je het opgelost?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True