Toon posts:

Time machine Backup bestand verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10-2022
Ik heb een Airport Time Capsule welke momenteel kuren vertoont.

Ik kan geen nieuwe backups meer maken, terwijl ik nog 2,75 TB vrij heb van de 3 TB.
Bij het maken van een backup krijg ik de foutmelding :

Time Machine kan het maken van de reservekopie op '*****.local' niet voltooien.
Er kan geen toegang worden verkregen tot het schijfkopiebestand '/Volumes/com.apple.TimeMachine.******-E42710F-4C6A-4D91-8E-7F8EFA403/iMac van ****.sparsebundle' dat voor de reservekopie wordt gebruikt (fout 45).

En ikzelf kan via netwerk gewoon de backup schijf zien en lezen.

Dus ik denk dan verwijder ik het complete backup bestand ****.sparsebundel en maak een nieuwe backup.

Maar als ik het backup bestand ga verwijderen dan krijg ik een vreemde foutmelding:
De bewerking kan niet worden voltooid, omdat het onderdeel 'bands' in gebruik is.
Ik heb geen idee welk bestand dit is en kan het ook niet gevonden krijgen.

En ja ik kan de gehele airport wel wissen maar ik heb op deze airport nog een hoop meer documenten staan die ik niet kwijt wil en niet eventjes kan backupen (beter gezegd is dit de eind oplossing als ik er echt niet uitkom).

Ik heb zowel de iMac als de time machine al meerdere malen opnieuw gestart dat los ook niks op helaas.

Iemand nog ideeën wat te doen?

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10-2022
Ok probleem zojuist opgelost, oplossing was de wifi uitzetten en toen ging het bestand ineens weg.
Rare oplossing maar het werkte!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee