Opgelicht; hoe kan je bij google een recensie plaatsten?

Pagina: 1
Acties:
  • 949 views

• toeschouwer
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-10-2022
Een bekende van mij is gisteren opgelicht voor 500 euro door *knip*
Ze had 500 euro betaald voor een schuur uit te ruimen en af te laten voeren, echter hebben de mannen de 500 euro gepakt en enkel de schuur uitgeruimd en de spullen 10 meter verderop bij de straat gezet.
Toen zijn ze met de noorderzon vertrokken.

De man van *knip* had nog toegezegt dat er nog iemand kwam om de troep af te halen, deze is echter nooit komen opdagen.

Politie gisteravond aan de deur; mensen hadden geklaagd over de rotzooi aan de straat, en of ze het weer weg kon halen.
Verhaal gedaan, de politie heeft nog 2 voicemails ingesproken van *knip* dat de man de troep moet komen afvoeren.
Geen response.
Dus vandaag alles weer terug naar binnen gesleept (half uurtje werk, de mannen gisteren deden er met z'n tweeen een uur over ); mooie is dat ze nu nog meer troep heeft dan voorheen; er zijn mensen in haar buurt geweest die er ook spullen bij hebben gezet (!)

De site ziet er gelikt uit, maar bestaat nog maar een maand, wel een (betaalde) prominente plaats op de 1e pagina van google zoekresultaten.

Mijn vraag is, hoe kan ik een recentie toevoegen bij google? ik wil mensen waarschuwen voor deze oplichters.

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 06-10-2018 15:16 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Als ik zoeken bij google naar 'ontruimersvergelijken' doe, dan krijg ik rechts een blok te zien met daarin een 'Write a review'-knop. Jij niet?

The devil is in the details.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:56

Roozzz

Plus ultra

toeschouwer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:05:
De site ziet er gelikt uit, maar bestaat nog maar een maand, wel een (betaalde) prominente plaats op de 1e pagina van google zoekresultaten.

Mijn vraag is, hoe kan ik een recentie toevoegen bij google? ik wil mensen waarschuwen voor deze oplichters.
Als ik met google zoek naar ontruimers vergelijken dan staat er rechts een kader met deze site. Hier kan je onderin klikken op `een review schrijven`.

Mocht dit niet verschijnen dan kan je via google maps de locatie opzoeken en via daar een review achter laten (zelfde database, alleen een andere weg). Meer info.

[ Voor 8% gewijzigd door Roozzz op 06-10-2018 12:12 ]

If you can see, look. If you can look, observe

• toeschouwer
Bedankt mensen, op de één of andere manier kreeg ik het gisteren niet te zien, nu wel.

Bedankt !

Verwijderd

Opgelicht door ontruimersvergelijken
Of opgelicht door de ontruimers die uit die vergelijking kwamen?

Ik neem aan dat de ontruimers niet werkzaam zijn voor vergelijken.nl,
En dat de 500 euro dus niet richting de site is gegaan maar naar een 3de partij

• toeschouwer
Kan wel zo zijn maar als je vervolgens niet meer reageert op telefoontjes ben je in mijn ogen een oplichter. Ook de politie heeft 2 verschillende nummers gebelt en ingesproken, ze kwamen eigenlijk om een millieubekeuring á 300 euro uit te schrijven, maar hebben het verhaal aangehoord en vonden het wel een sneu verhaal en zeiden 'mevrouwtje, u bent opgelicht' en of ze aangifte wilde doen (ja dus)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
toeschouwer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:30:
Kan wel zo zijn maar als je vervolgens niet meer reageert op telefoontjes ben je in mijn ogen een oplichter. Ook de politie heeft 2 verschillende nummers gebelt en ingesproken, ze kwamen eigenlijk om een millieubekeuring á 300 euro uit te schrijven, maar hebben het verhaal aangehoord en vonden het wel een sneu verhaal en zeiden 'mevrouwtje, u bent opgelicht' en of ze aangifte wilde doen (ja dus)
Dat maakt nog steeds niet dat OntruimersVergelijken de oplichter is. Je hebt via OntruimersVergelijken een bedrijfje/mensen gevonden en van die mensen vind je dat ze je opgelicht hebben.

The devil is in the details.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

toeschouwer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:05:
[...]

[...]
Weet je zeker dat het niet een advertentie is/was? Die kun je namelijk kopen. Verder geeft een eerste plek op google niet meteen aan dat het allemaal betrouwbaar is.

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Hahn schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Dat maakt nog steeds niet dat OntruimersVergelijken de oplichter is. Je hebt via OntruimersVergelijken een bedrijfje/mensen gevonden en van die mensen vind je dat ze je opgelicht hebben.
Misschien heb je juridisch gelijk (en moet TS dat ook anders verwoorden in de review). Zelf zeggen ze:
...
Dan is het tijd voor een betrouwbare en gescreende woningontruimer.
...
Als ze dan niet thuis geven als de door hun aangeraden betrouwbare en gescreende ontruimer je oplicht dan neigt dat wel naar oplichting. Immers ze zeggen een betrouwbare en gescreende ontruimer te regelen maar dat leveren ze niet.

Juridisch vast geen oplichting maar dwaling maar toch...

Verwijderd

Dus niet opgelicht door. Maar via de constructie van.

En het is weekend. Ik zou zeggen probeer ze maandag nog even te bellen. En kom voor het telefoon gesprek even uit je toren. Wat met honing vang je meer als met azijn.

En wees verstandig, laat die review even zitten,. Tenzij je de partij weet die het uitvoerde. En plaats hem dan bij die partij ( en ik vermoed dat daar het knelpunt zit,. Die weet je niet.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is een 'ervaringen' / review-topic verpakt in een vraag (die inmiddels beantwoord is). Het heeft weinig zin dit topic te verplaatsen naar Shopping Forum, aangezien dergelijke topics niet de bedoeling zijn zet ik hier een slotje op.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.