Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

android tablet te bedienen door een rbp

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Onderwerpen

Vraag

• nick58
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 18-12-2018
Mijn vraag
is het mogelijk om een andtroid tablet of telefoon te bedienen vanuit je raspberry pi

Relevante software en hardware die ik gebruik
raspberry pi 3b

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Teamviewer? en de Teamviewer Quicksupport app op het android device?

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

• nick58
Dit heb ik geprobeerd maar met teamviewer is het alleen mogelijk om de raspberry over te nemen door een ander apparaat, maar niet om apparaten over te nemen.

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dat lijkt me vreemd.
De volledige teamviewer (waarmee je andere dingen overneemt) is gewoon ondersteund op de RaspberryPi.
Heb je niet toevallig de Quicksupport client op de RaspberryPi gezet ipv de host applicatie?

Zie ook: https://community.teamvie...8502-155320411.1538908502

en

https://www.teamviewer.com/nl/download/linux/

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

• nick58
ik heb de teamviewer host geinstalleerd op de rbp.
maar hierin kan ik alleen het id van de raspberry zien en geen invulveld voor partner id

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 12-06 16:44

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat wil je precies bereiken naast "bedienen"? Gaat het je om (grootschalig) debuggen/testen? Wat staat op de teamviewer support pagina als je het zo probeert? Heb je ook al eens ADB geprobeerd? Mogelijk volstaat dat. Misschien zijn MDM policies zelfs wel voldoende voor je doel.

• nick58
ik heb versie 13.2.2

• nick58
het enige wat ik er mee wil doen is dat ik mijn tablet vanaf mijn rbp kan bedienen

• nick58
de bedoeling is dat ik de apps die op de tablet staan vanuit mijn rbp kan bedienen

• SA007
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:14

SA007

Moderator Tweaking
Dit zou verplaatst moeten worden naar CSA (dit is geen electronicaprobleem).

Maar ik zie hier nogal weinig inzet. GoT is geen helpdesk.

Je zegt niet wat je geprobeerd hebt en/of waarom het niet werkt.
Ik gooi dit topic dicht, als mag een nieuw topic openen, maar begin eens met de FAQ en policies lezen.

Klok is stuk :(

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True