Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Esportfantic
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 08-11-2018
Hallo allemaal!

Ik ben onlangs begonnen bij een nieuwe werkgever. Ik zit nog in mijn proef periode. Ik ben onlangs uitgenodigd voor twee gesprekken bij andere bedrijven met functies die mij echt heel leuk lijken. Mochten deze gesprekken wat worden, is het dan gek dat ik na een korte periode bij mijn huidige werkgever weg ga?

Alle reacties

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Hangt er een beetje vanaf op welk punt in je carrière je zit. In het begin van je carrière is het niet raar om van werkgever te wisselen, ervaringen opdoen, ontdekken wat je ligt, maar als je 40 bent en nog nooit langer dan een jaar ergens bent gebleven zal dat wel vragen oproepen bij sollicitaties.

Als je nog jong bent, en zeker als je nog in je proefperiode zit kun je gewoon aangeven dat je elders iets hebt gevonden dat je interessanter lijkt en overstappen.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Esportfantic schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:26:
Hallo allemaal!

Ik ben onlangs begonnen bij een nieuwe werkgever. Ik zit nog in mijn proef periode. Ik ben onlangs uitgenodigd voor twee gesprekken bij andere bedrijven met functies die mij echt heel leuk lijken. Mochten deze gesprekken wat worden, is het dan gek dat ik na een korte periode bij mijn huidige werkgever weg ga?
erg sociaal is het niet, maar die optie heb je ja, daarvoor is het een proefperiode!

Woont in Helsinki

• Tarin
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:16

Tarin

Just plain weird.

Op zich is daar je proefperiode voor. Ik heb in de afgelopen paar jaar meerdere collega's binnen de 6 maanden proeftijd die hier normaal is een andere/interessantere baan zien vinden, en had bij m'n vorige baan dan weer een collega die ontslag genomen had en vervolgens in de proefperiode van zijn nieuwe baan besloot dat hij liever terug kwam.

De tijd dat je van je 22e tot je pensioen bij dezelfde firma blijft is redelijk voorbij, en zolang je niet elke 5 maanden (of elke 1,5 jaar) jobhopt ziet het er niet raar uit op je CV om 1 keer zo'n switch te maken.
Je kan sowieso op gesprek gaan en kijken of het daadwerkelijk zo goed klinkt :).

@Intelligo Of het sociaal is.. voor mijn gevoel eigenlijk niet, maar ik heb contact gehad met een aantal mensen die meer aan de bedrijfskunde-kant dan aan de technische kant van bedrijven zaten (verkoop/directiemensen) die als puntje bij paaltje komt hun collegae/werknemers ook vooral als werkpaarden en nummertjes zagen. Heel veel medelijden heb ik niet met ze, tenzij het een klein bedrijfje is waar je duidelijk op dit moment nog meer tijd en geld kost dan je oplevert.
In de ideale wereld zijn we allemaal aardig voor en houden we rekening met elkaar, maar management-mensen hebben door de bank genomen vaak toch een meer economisch-liberale insteek dan een sociale.

[Voor 35% gewijzigd door Tarin op 05-10-2018 21:38]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:33

ZieMaar!

Moderator General Chat
Tuurlijk kan het. Op je cv verdwijnt deze maand ook makkelijk.

De eventuele gevolgen zijn wat lastiger in te schatten. Als je bij mij weg zou gaan omdat een andere baan je leuker lijkt (en er dus niets bij ins anders is dan je had verwacht), dan hoef je niet meer terug te komen, niet bij mij maar überhaupt niet bij het bedrijf waar ik werk. Afhankelijk van de branche kan dit staartje nog wel wat breder of juist afwezig zijn, die inschatting moet je zelf maken. Als je echt een goede reden hebt, is het natuurlijk een ander verhaal.

• matthijs93
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 07:57
Tarin schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:32:
Op zich is daar je proefperiode voor. Ik heb in de afgelopen paar jaar meerdere collega's binnen de 6 maanden proeftijd die hier normaal is een andere/interessantere baan zien vinden, en had bij m'n vorige baan dan weer een collega die ontslag genomen had en vervolgens in de proefperiode van zijn nieuwe baan besloot dat hij liever terug kwam.
6 maanden proeftijd? Is dat überhaupt wel wettelijk toegestaan? Ik dacht dat 2 maand de max was.

• fazerfreak
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-06 15:04
Hallo allemaal!

Heb dit jaar hetzelfde meegemaakt, was in 2e week van inwerktraject bezig toen ik gebeld werd met een aanbieding die op alle fronten een stuk beter was.

Ik heb op dat moment duidelijk gemaakt dat ik een aanbieding heb gekregen die ik niet kon laten liggen.
Had wel het gevoel door hier open, eerlijk en duidelijk in te zijn, dat we goed uit elkaar zijn gegaan op dat moment. (Je weet maar nooit of je elkaar in de toekomst nog nodig kan hebben)

Dus ga gewoon dat gesprek aan, hoor wat ze je te bieden hebben. En als jij denkt dat het een betere kans voor jezelf is moet je dat gewoon doen. Maar mijn advies is wel rond het netjes af ;)

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

matthijs93 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:47:
[...]

6 maanden proeftijd? Is dat überhaupt wel wettelijk toegestaan? Ik dacht dat 2 maand de max was.
Weet jij dan welke cao hij heeft? Of überhaupt in welk land hij werkt?
fazerfreak schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Heb dit jaar hetzelfde meegemaakt, was in 2e week van inwerktraject bezig toen ik gebeld werd met een aanbieding die op alle fronten een stuk beter was.

Ik heb op dat moment duidelijk gemaakt dat ik een aanbieding heb gekregen die ik niet kon laten liggen.
Had wel het gevoel door hier open, eerlijk en duidelijk in te zijn, dat we goed uit elkaar zijn gegaan op dat moment. (Je weet maar nooit of je elkaar in de toekomst nog nodig kan hebben)

Dus ga gewoon dat gesprek aan, hoor wat ze je te bieden hebben. En als jij denkt dat het een betere kans voor jezelf is moet je dat gewoon doen. Maar mijn advies is wel rond het netjes af ;)
Dat had mijn vrouw ook een keer gedaan. Die hoefde gelijk niet meer terug te komen. Als dat andere gesprek dan toch op niets uitloopt, ben je werkloos.

[Voor 61% gewijzigd door Bart ® op 06-10-2018 08:56]

We salute the rank, not the man.

• matthijs93
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 07:57
Bart ® schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:55:
[...]

Weet jij dan welke cao hij heeft? Of überhaupt in welk land hij werkt?
Excuus, je hebt gelijk dat ik niet zomaar aannames moet doen. Wat betreft de cao; daar kan volgens mij van alles in staan maar in Nederland is het wettelijke maximum gesteld op twee maanden. een cao moet natuurlijk wel opgesteld zijn conform de geldende wetgeving.

• burnedhardware
  • Laatst online: 23-06 19:40
Ik zie dit heel simpel. Een proeftijd is wederzijds. Als een werkgever ervoor kiest om een lange proeftijd te gebruiken (of een serie tijdelijke contracten) loopt die het risico dat dit gebeurt.

Dit is net zoiets als en werkgever die een tijdelijk contract in het contract al beeindigt, vervolgens vergeet om aan het einde van het contract een nieuw voorstel te doen en dan verbaasd is dat van de ene op de andere dag iemand niet komt opdagen (of na 3 jaar bij HR binnenwandelt met “gefeliciteerd met mijn vaste contract”)

Edit: ga op gesprek, meld het pas als je een contract ondertekent hebt of zeker bent van een goed voorstel. Anders gooi je je eigen ruiten in.

[Voor 11% gewijzigd door burnedhardware op 06-10-2018 09:23]

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-06 11:20
In de uitzendbranche heb ik heel vaak mee gemaakt dat kandidaten toch het werk niet helemaal leuk vonden, of dergelijke reden. In de 9 van de 10 gevallen werd juist niet moeilijk over gedaan wanneer je gewoon netjes elkaar de hand schud en even de reden uitlegt. Zoals ik zit toch niet helemaal op mijn plek hier, anders dan verwacht enzovoort...

De kandidaten die gewoon niet meer op kwamen dagen (ja die heb je ook), of die dit niet netjes afhandelden werd er vaak toch wel een beetje moedeloos ingeschat. Weet niet de exacte benaming daarvoor.

Proeftijd is van beide kanten, je hebt recht daarop en je mag deze gebruiken. Vaak zit het hem in de afhandeling, leeftijd speelt ook een stukje mee want iemand die 50 jaar is weet als het goed is wel een heel eind wat hij zoekt. Een starter is bijvoorbeeld weer anders.

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 06:38

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

@burnedhardware beetje jammer dat het alleen (in Nederland in ieder geval) niet zo werkt :p

Art. 7:652 lid 7 BW:
Elk beding waarbij de proeftijd niet voor beide partijen gelijk is dan wel op langer dan twee maanden wordt gesteld, alsmede elk beding waarbij door het aangaan van een nieuwe proeftijd de gezamenlijke proeftijden langer dan twee maanden worden, is nietig.

Idem met je 2e puntje, ook dat is gewoon bij wet geregeld (art. 7:668 lid 4 BW en art. 7:668a BW).

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 06:46
Zeg nooit naar wie je overstapt, kans is dat je er dan een ongevraagde referent bij krijgt.

• burnedhardware
  • Laatst online: 23-06 19:40
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:32:
@burnedhardware beetje jammer dat het alleen (in Nederland in ieder geval) niet zo werkt :p

Art. 7:652 lid 7 BW:
Elk beding waarbij de proeftijd niet voor beide partijen gelijk is dan wel op langer dan twee maanden wordt gesteld, alsmede elk beding waarbij door het aangaan van een nieuwe proeftijd de gezamenlijke proeftijden langer dan twee maanden worden, is nietig.

Idem met je 2e puntje, ook dat is gewoon bij wet geregeld (art. 7:668 lid 4 BW en art. 7:668a BW).
Stel een werkgever zet een proeftijd van 6 maand in een contract
De werknemer zegt binnen die periode op,
De werkgever stapt naar de rechter en eist van de werknemer een opzegtermijn omdat zijn eigen contract een onwettige clausule heeft.

Ik denk dat de HR man en de bedrijfsjurist van dat bedrijf in aanmerking komen voor een reintegratietraject voor een functie die ze wel aankunnen 8)7

Wederom een edit: TS heeft het niet over een onredelijk lange proeftijd, dus daar gaat het niet over. TS wil gewoon weten of hij op gesprek moet bij dat andere bedrijf en dat zou ik zeker doen als de functie interessanter is dan de huidige. Bovendien weet je nooit of je het einde van je proeftijd haalt, dus een plan B kan nooit kwaad.

[Voor 12% gewijzigd door burnedhardware op 06-10-2018 10:02]

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:52

t_captain

Moderator General Chat
De normale gang van zaken is dat je probeert om je keuze voor een baan uit te stellen totdat duidelijk is welke opties je hebt.

Je maakt dan geen keuze voor een baan voordat je bij al je sollicitaties op gesprek bent geweest of een afwijzing hebt ontvangen.

Heb je eenmaal je baan gekozen, dan zoek je contact met je nog lopende sollicitaties om ze te af te breken. Bijvoorbeeld als je met 1 werkgever wederzijds een supergoede klik hebt, terwijl een ander je nog een tweede keer moet spreken en je bij die ander toch al minder klik voelt.

Kennelijk heb je dat nagelaten, en nogal sne gekozen om je huidige baan te accepteren.

Ik zou het alleen doen als je huidige baan tegenvalt ten ipzichte van je verwachtingen (een goede reden om in de proeftijd af te haken) of echt B-keuze is die je uit noodzaak hebt aangenomen.

• JobScherp
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 20-06 22:26
t_captain schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:16:
De normale gang van zaken is dat je probeert om je keuze voor een baan uit te stellen totdat duidelijk is welke opties je hebt.

Je maakt dan geen keuze voor een baan voordat je bij al je sollicitaties op gesprek bent geweest of een afwijzing hebt ontvangen.

Heb je eenmaal je baan gekozen, dan zoek je contact met je nog lopende sollicitaties om ze te af te breken. Bijvoorbeeld als je met 1 werkgever wederzijds een supergoede klik hebt, terwijl een ander je nog een tweede keer moet spreken en je bij die ander toch al minder klik voelt.

Kennelijk heb je dat nagelaten, en nogal sne gekozen om je huidige baan te accepteren.

Ik zou het alleen doen als je huidige baan tegenvalt ten ipzichte van je verwachtingen (een goede reden om in de proeftijd af te haken) of echt B-keuze is die je uit noodzaak hebt aangenomen.
Ik vind dit iets te kort door de bocht. Als een bedrijf wat jou eerder nog niet opgevallen was en waar je dus ook niet gesolliciteerd hebt een heel goed bod doet, moet je dat dan maar afslaan omdat je net een nieuwe baan hebt? Je nieuwe baan is dan opeens een B-keuze ...

Die proeftijd is er niet voor niets, als de werkgever van jou af wil kan dat ook zonder reden. Zolang je netjes in gesprek treedt met je huidige werkgever is er toch niets aan de hand? Andersom kan hij dat ook gewoon bij jou doen en dan staan we ook niet raar te kijken, het is immers afgesproken...

Edit: Ik zie nu dat TS die sollicitaties waarschijnlijk wel nog had lopen, maar dat verandert er in principe niets aan.

[Voor 3% gewijzigd door JobScherp op 06-10-2018 11:27]

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
In je proeftijd weggaan zullen ze niet leuk vinden, maar als je ergens anders een betere en leukere baan kan krijgen, zou ik lekker daar voor kiezen. Je hebt imo echt 0,0 verplichting naar je werkgever op dit moment.

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-06 16:01
Zoals anderen al vermeldt hadden, je zit in een proefperiode, deze is bedoeld om het water te testen van beide kanten. Als jij een maand hard werkt, maar de baas ziet het niet zo zitten kan hij/zij je er ook zo uitschoppen zonder pardon. Dit geldt uiteraard ook voor jou.

Je kunt, naar mijn mening, gewoon naar die andere 2 sollicitaties gaan en als 1 van de 2 leuker lijkt dan wat je nu hebt, zie ik geen problemen om over te stappen. Als je baas een beetje professional is, ziet hij dit ook wel in.

Succes met de sollicitaties!

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07:37

CurlyMo

www.pilight.org

Ik snap niet zo goed wat die proeftijd uitmaakt. Enige verschil met je vaste contract is volgens mij dat je geen opzegtermijn hebt en eventueel niet aan een concurrentiebeding vast zit (maar dat laatste weet ik niet zeker). Maar anders is het toch ook gewoon ontslag nemen en na zeg 2 maanden (als dit de opzegtermijn is) bij de andere werkgever beginnen?

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• fazerfreak
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-06 15:04
Dat had mijn vrouw ook een keer gedaan. Die hoefde gelijk niet meer terug te komen. Als dat andere gesprek dan toch op niets uitloopt, ben je werkloos.
Dit heb ik natuurlijk verteld nadat het andere rond was O-) . Juist om bovenstaande reden als er wel slecht gereageerd wordt vanuit de andere partij :X

Battle.net :: FazerFreak#2695

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Stel, een werkgever ontslaat iemand in de proeftijd, omdat er hij een kandidaat tegenkomt, die misschien net wat slimmer lijkt. Dan zou de algemene tendens hier waarschijnlijk zijn dat niemand voor zo´n werkgever wil werken.

Je investeert beiden vaak best het nodige in het sollicitatietraject. Blijkbaar heeft TS dat echt te weinig gedaan en dat zou gewoon een klein beetje in de weg kunnen komen te zitten. Betrouwbaarheid -1 zeg maar.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Nu online
Helemaal niets geks aan, aan het einde van de rit is het puur zakelijk, als jij iets beters tegen komt staat het je vrij om weg te gaan, maar zorg dat je wel op een goede manier uit elkaar gaat, al is dat meer om ook met een goed gevoel weg te gaan (en dat is heel wat waard).

Over je imago zou ik me geen zorgen maken, deze baan zet je niet op je CV (waardoor je een gat van een paar maanden zal hebben), maar niemand er naar zal vragen. En dat handjevol directe collega's dat je nu hebt zijn je over een paar maanden vergeten, waardoor het al vrij snel is dat het niemand meer boeit dat je ooit een keer in je proeftijd van baan bent verandert.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 05:43

Secsytime

Automagisch

Veel bedrijven vergeten dat de proeftijd voor beide partijen is. Dus als je echt denkt dat je het bij de andere werkgever beter zult hebben, gewoon gaan.

• Blokker_1999
  • Registratie: februari 2003

Blokker_1999

Full steam ahead

Hallo allemaal!

Gek is het helemaal niet. Als je zeker bent van je stuk moet je het zeker doen. Je werk is in de eerste plaats nog altijd een zakelijke aangelegenheid en de kosten die je huidige werkgever gemaakt heeft horen spijtig genoeg bij het risico van zakendoen. Daar moet jij je zeker niet schuldig over voelen. Want de dag dat je werkgever denkt dat het beter is om je te ontslaan zal je werkgever dat ook gewoon doen.

En zolang je zo niet elke 3 maand een nieuwe job start, is er zeker niets mis mee.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Misschien is het op sommige plekken geen probleem, maar dat is het niet per definitie niet.

• Mastermind
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22-06 22:19
Ik vind het niet netjes. Stel het was andersom geweest en je werkgever was in je proeftijd een betere kandidaat tegengekomen die voor dezelfde kosten wilde komen werken. En jou dan in je proeftijd ontslaat en hem aanneemt. Is ook niet netjes.

• Blokker_1999
  • Registratie: februari 2003

Blokker_1999

Full steam ahead

Mastermind schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:13:
Ik vind het niet netjes. Stel het was andersom geweest en je werkgever was in je proeftijd een betere kandidaat tegengekomen die voor dezelfde kosten wilde komen werken. En jou dan in je proeftijd ontslaat en hem aanneemt. Is ook niet netjes.
Neen, het klopt. Dat is niet netjes, maar is dat jouw probleem op dat moment? Ga jij echt een baan laten schieten die je beter lijkt dan je huidige gewoon omdat het niet netjes is? En wanneer is het dan wel netjes? Met die ingesteldheid zou je als werknemer nooit ontslag moeten nemen want het is niet netjes dat je huidige baas op zoek moet voor een vervanger.

En al die mensen die door bedrijven ontslagen worden? Das ook niet netjes. Foei die bazen die dat doen. Mensen hun job af nemen. Hoer durven ze zoiets doen?

Zaken zijn zaken. Emotie laat je aan de deur, hoe moeiljk dat soms ook is. Als jij ergens anders een betere baan denkt te krijgen, dan moet je die kans niet laten liggen. Daar ga je alleen maar spijt van hebben. Je moet de kansen grijpen als ze zich aanbieden. Ik heb 14 jaar voor dezelfde onderneming gewerkt.

De daarop volgende onderneming had danweer de pech dat ik na nog geen 4 maanden werd uitgenodigd door een ander bedrijf dat mij een veel beter aanbod deed. Was dat een eenvoudige beslissing? Ja. Was dat een leuke beslissing? Neen. Die werkgever had wel degelijk een toekomst voor mij uitgepland en ik had enkele weken voor mijn vertrek de sleutels van een splinternieuwe wagen gekregen. Een wagen die niet vna een leasingmaatschapij komt (en waar ik zelf ook enkele duizenden euro in geïnvesteerd had). Ik kan je zeggen, daar had niemand een glimlach op zijn gezicht op dat moment. Toen ik er maanden later nog eens passeerde hadden ze nog altijd geen vervanger gevonden

That's life. De ondernemer neemt een risico bij elke persoon die ze aannemen. Maar dat neemt niet weg dat jij als werknemer je maar moet laten gebruiken omdat je je schuldig gaat voelen bij vertrek. Want als het bedrijf in de problemen komt, dan zullen ze er ook niet lang over nadenken om personeel te laten vertrekken.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• SpazzII
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-06 23:00
Ik zou me niet zo'n zorgen maken om wat anderen van je vinden, maar je meer afvragen hoe je in deze situatie verzeild bent geraakt. Heb je te gretig ja gezegd tegen de eerste functie, misschien wel uit angst dat zo'n kans nooit meer voorbij zou komen, wellicht omdat je jezelf wat laag inschat? Of juist te hoog? Heb je FOMO en ga je moeite hebben met verdragen dat het gras mogelijk groener zou kunnen bij de buren? Heb je moeite met je committeren aan een bedrijf of ben je juist te trouw? Dat zijn vragen die een boze werkgever die je ziet vertrekken je niet gaat vertellen, wij hier waarschijnlijk je ook niet kunnen vertellen, maar het is voor je verdere loopbaan en leven wel prettig om rondom dit soort dingen inzicht bij jezelf te hebben.

Anoniem: 224360

CurlyMo schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:37:
Ik snap niet zo goed wat die proeftijd uitmaakt. Enige verschil met je vaste contract is volgens mij dat je geen opzegtermijn hebt en eventueel niet aan een concurrentiebeding vast zit (maar dat laatste weet ik niet zeker). Maar anders is het toch ook gewoon ontslag nemen en na zeg 2 maanden (als dit de opzegtermijn is) bij de andere werkgever beginnen?
Als je geen vast contract hebt, maar een bepaalde tijd (zeg 1 jaar) en geen tussentijds opzegbeding dan ben je als werknemer gewoon verplicht je tijd uit te werken.

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07:37

CurlyMo

www.pilight.org

Anoniem: 224360 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:13:
[...]

Als je geen vast contract hebt, maar een bepaalde tijd (zeg 1 jaar) en geen tussentijds opzegbeding dan ben je als werknemer gewoon verplicht je tijd uit te werken.
Wist ik niet. Dank voor de aanvulling. Lijkt me wel een loze afspraak. Een medewerker die weg wil zou ik niet graag in mijn bedrijf hebben.

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

Anoniem: 224360

CurlyMo schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:39:
[...]

Wist ik niet. Dank voor de aanvulling. Lijkt me wel een loze afspraak. Een medewerker die weg wil zou ik niet graag in mijn bedrijf hebben.
Om die reden zit er bijna altijd zo'n beding in je tijdelijk contract.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True