Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Smartphone voor films kijken en simpele apps maken.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Apeiron
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-06 14:09

Apeiron

moonlight sonata

Topicstarter
Ik zoek een?
Abbonentvrije Smartphone.

Wat is je budget?
Tussen de 150 en 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

-Videos/films te bekijken. Youtube/twitch. Hoge resolutie is dus wel fijn om te hebben.
-Ik wil een beetje programmeren. Ik had een paar jaar geleden een Samsung Galaxy S3 Mini, en daar heb ik destijds een paar simpele apps voor gemaakt (Java). Dat vond ik wel fijn werken. Dus een development mode of zoiets is wel handig om te hebben.

Ik wil het apparaat NIET gaan gebruiken om ......

-Veel te bellen
-Veel te internetten (als in meerdere tabbladen open)
-Gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...dual-sim)-32gb-grijs.html
https://tweakers.net/pric...omi-mi-a1-32gb-zwart.html

Welke vragen heb je hier nog over?

Misschien is er een andere telefoon die ik over het hoofd heb gezien. Ook vraag ik me af of VR filmpjes kijken mogelijk is met deze telefoons. Ik zag dat in beide wel een soort G-sensor zit maar ik weet niet of dat er nou ook voor zorgt dat je om je heen kan kijken. Ik ben wel benieuwd hoe dat nou is en zo'n headset is niet zo duur.

Vind je ideale jongerenvakantie Maak een reisprofiel!

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik zou voor de Xiaomi gaan, die heeft betere software ondersteuning wegens Android One.

Voor VR begrijp ik dat een hoge scherm resolutie belangrijk is (je houd de telefoon dicht bij je ogen), maar heb er verder nooit mee gespeeld.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Apeiron is er een reden dat je de Mi A1 gekozen hebt en niet de nieuwere A2 of A2 Lite? De A1 is alweer een jaartje oud en dat betekend dus een jaar minder updates.

De G5 (Plus) heeft hetzelfde 'probleem', met als groter nadeel dat die tegenwoordig sowieso maar weinig updates ontvangt. Er draait ook nog steeds Android 7 op.

• EnnaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:27

EnnaN

Toys in the attic

rens-br schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:10:
@Apeiron is er een reden dat je de Mi A1 gekozen hebt en niet de nieuwere A2 of A2 Lite? De A1 is alweer een jaartje oud en dat betekend dus een jaar minder updates.

De G5 (Plus) heeft hetzelfde 'probleem', met als groter nadeel dat die tegenwoordig sowieso maar weinig updates ontvangt. Er draait ook nog steeds Android 7 op.
En updates zijn wel belangrijk als je met de nieuwste lib wil kunnen coden!

sig

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True