Hallo iedereen!
Ik ben op zoek naar een game pc rond de 1400 zonder toetsenbord,...
Ik zie nu dat de prijzen van intel de lucht zijn ingeschoten dus mss een ryzen 7 2700x kopen ipv de i7 8700k? Verder zou ik een gtx 1080 willen kopen. Ben nog aan het twijfelen tussen 1080 en 1070 ti. De prijzen zijn zowat het zelfde.
Kan iemand mee eens iets voorstellen want over moederbord, koeling en voeding weet ik niet echt veel.
Verder dacht ik aan black friday volgende maand. Zou het lonen om te wachten tot dan of blijven de prijzen hetzelfde?
Alvast bedankt !
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik ga er ook op programmeren maar dat zijn geen zware programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen. Heb helemaal niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik nodig heb voor een pc?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit. Enkel wil ik wel bekende merken en net chinese 'brol'.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga op 1080p spelen en zou +100 fps willen halen op ultra. Ik speel games zoals fortnite, call of duty, battlefield, far cry,...
Ga je overklokken?
Niet direct. Misschien als het nodig is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een gaming pc die op 1080p alles moeiteloos draait met hoge fps.
Ik ben op zoek naar een game pc rond de 1400 zonder toetsenbord,...
Ik zie nu dat de prijzen van intel de lucht zijn ingeschoten dus mss een ryzen 7 2700x kopen ipv de i7 8700k? Verder zou ik een gtx 1080 willen kopen. Ben nog aan het twijfelen tussen 1080 en 1070 ti. De prijzen zijn zowat het zelfde.
Kan iemand mee eens iets voorstellen want over moederbord, koeling en voeding weet ik niet echt veel.
Verder dacht ik aan black friday volgende maand. Zou het lonen om te wachten tot dan of blijven de prijzen hetzelfde?
Alvast bedankt !
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik ga er ook op programmeren maar dat zijn geen zware programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen. Heb helemaal niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik nodig heb voor een pc?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit. Enkel wil ik wel bekende merken en net chinese 'brol'.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga op 1080p spelen en zou +100 fps willen halen op ultra. Ik speel games zoals fortnite, call of duty, battlefield, far cry,...
Ga je overklokken?
Niet direct. Misschien als het nodig is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een gaming pc die op 1080p alles moeiteloos draait met hoge fps.
[Voor 39% gewijzigd door Pisdine op 05-10-2018 21:07]