Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe case met vertical graphics card mount

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• BlueKingNL
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 16-02 09:28
Ik zoek een?
Ik zoek een case met een vertical graphics card mount, RGB (fans) en glas aan de rechterzijkant en misschien voorkant. Ik weet de nadelen hiervan, maar ik weet dat ik het wil. Ik heb toen ik mijn PC bouwde een Sharkoon VG4-W gekocht, en daar heb ik nu enorm spijt van.

Wat is je budget?
Ik weet het nog niet zeker. Waarschijnlijk onder €150, maar als je iets daarrboven hebt gevonden laat het dan ook weten.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Sharkoon.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC staat op m'n bureau aan mijn rechterkant. Ik heb tussen de muur en de rand van mijn bureau (dus voorkant van de case tot achterkant) 80 cm ruimte. Ook moet er een 120mm AIO in passen. Ik heb 1 HDD en 1 SSD en een ATX moederbord.
Mijn videokaart heeft last van lichte coil wine, dus misschien geluidsdemping? Geen vereiste

Ik had zelf al de pricewatch: Thermaltake Level 20 XT gevonden

[Voor 8% gewijzigd door BlueKingNL op 05-10-2018 18:46]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True