Vraag

• trincomeijer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-05-2021
Hoi allemaal,

Ik wilde mijn processor upgraden naar een i5 8600k, ik wilde alleen controlen of deze ook op mijn asrock b85m pro 4 moederbord kan?

vriendelijk bedankt alvast :)

Beste antwoord (via trincomeijer op 05-10-2018 17:45)

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:26
Snel antwoord: Nee.

Langer antwoord: Een i5 8600k (8th gen) werkt alleen met een Z370 bord (voor overclocken) aka 300 serie chipset (Oh, en uiteraard een 1151 socket)

[Voor 11% gewijzigd door iCore op 05-10-2018 17:44]

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen dus ook niet.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:26
Snel antwoord: Nee.

Langer antwoord: Een i5 8600k (8th gen) werkt alleen met een Z370 bord (voor overclocken) aka 300 serie chipset (Oh, en uiteraard een 1151 socket)

[Voor 11% gewijzigd door iCore op 05-10-2018 17:44]

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen dus ook niet.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

trincomeijer schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:41:
Hoi allemaal,

Ik wilde mijn processor upgraden naar een i5 8600k, ik wilde alleen controlen of deze ook op mijn asrock b85m pro 4 moederbord kan?

vriendelijk bedankt alvast :)
Klik op de link van je moederbord emn klik op kenmerken. dan bekijk je ook bij de I5-8600k en je weet het antwoord ;)
(hoef je geen Google academy voor te hebben gevolgd )

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 19:42
@Hackus Totdat je een 8000-serie processor op een 100- of 200-series moederbord probeert te monteren omdat ze hetzelfde socket hebben. Of een Ryzen 2000-processor op een AMD 300-series moederbord zonder BIOS-update.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Balance schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:33:
@Hackus Totdat je een 8000-serie processor op een 100- of 200-series moederbord probeert te monteren omdat ze hetzelfde socket hebben. Of een Ryzen 2000-processor op een AMD 300-series moederbord zonder BIOS-update.
Vertel eens wat je hiermee wil zeggen. TS opent een topic en linkt specs terwijl hij het antwoord kan vinden in de specs. evt klik op shop van aankoop waar al melding staat https://azerty.nl/product...s.net&utm_medium=referral

Eigen onderzoek is gewenst zoals zo vaak gezegd, en geen vraagbaak/ afhaalchinees vragen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:41
Website fabrikant voor cpu-ondersteuning:

http://www.asrock.com/mb/Intel/B85M%20Pro4/#CPU
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee