Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

{Galaxy J6} is de j6 het waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Vraag

• Daniel203245
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 17-05 16:47
ik wil dus een nieuwe telefoon want na de dood van mijn moto g4 play, kreeg ik een nokia 1, en nu zit ik te denken aan een j6 = 168 euro en de a6 = 230 euro. ook wil ik hierbij waarschijnlijk de gear s3/sport of een ticwatch halen

maximaal bij elkaar 420 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
alledaagse dingen maar ook features en video streaming

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb de telefoons niet kunnen beoordelen omdat ik ze niet irl heb gezien, maar de gear classic was wel een mooie horloge. voor de rest heb ik niet anders gezien

Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er nog andere smartphone smartwatch combies die in dit budget vallen?

Beste antwoord (via Daniel203245 op 06-10-2018 09:52)

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 16:02
waarom combineren met smartwatch?
MI A2 + ticwatch is een beter idee
samsung j series en A6 zijn lachterjes qua prijs kwaliteitsverhouding zoek verder.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 16:02
waarom combineren met smartwatch?
MI A2 + ticwatch is een beter idee
samsung j series en A6 zijn lachterjes qua prijs kwaliteitsverhouding zoek verder.

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:19

The Wizard

Moderator Mobile
Dubbele post

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True