Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 895673

Topicstarter
Dag dames/heren ik heb een vraagje,

Ik probeer een andere webbrowser te downloaden op mijn LG55SJ850V, want de standaard ingebouwde webbrowser opent/speelt niet af wat ik wil.
Mijn TV heeft google play ( movies & play ), hier kan je alleen filmps etc kopen.
Ook heeft mijn tv LG Content store, en ik heb daar google chrome ingetypt en er komt niks tevoorschijn.
Google heeft niks opgeleverd, en YouTube ook niet.

Er moet toch wel een manier zijn om op een tv van 1200/1400 euro een andere webbrowser te krijgen ? |:(

bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 14:28

BLACKfm

o_O

Al met een APK geprobeerd?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry wat is dat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Met webOS? :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik probeer online interactievetv af te spelen op de LG55SJ850V, maar het lijkt onmogekijk...want de standaard webbrowser opent niet/weigert de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 14:28

BLACKfm

o_O

Weet ik dat, hij had het over google play O-)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Anoniem: 895673 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:20:
Ik probeer online interactievetv af te spelen op de LG55SJ850V, maar het lijkt onmogekijk...want de standaard webbrowser opent niet/weigert de website.
Waarom download je niet gewoon de app? Op telefoons werken dergelijke sites ook nooit. Klaarblijkelijk mis je dan een plug-in o.i.d om de content af te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoi1234 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:24:
[...]

Waarom download je niet gewoon de app? Op telefoons werken dergelijke sites ook nooit. Klaarblijkelijk mis je dan een plug-in o.i.d om de content af te kunnen spelen.
Ik kan helemaal niks downloaden op deze ruk tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Omdat je ook niet een andere browser kan installeren.....
Verkoop je de tv/breng je de tv terug en koop je iets wat wel 100% volgens je eisen werkt.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zal vast wel een mogelijkheid zijn toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
Anoniem: 895673 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:33:
zal vast wel een mogelijkheid zijn toch ?
Nee, meeste interactieve TV platformen gebruiken wel iets van Silverlight, DRM, Flash of weet ik veel wat. Een AppleTV of Chromecast lost vast veel op mits je dienst dit ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Man man man ik heb dit zo hard nodig op de lg smart tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Anoniem: 895673 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Ik kan helemaal niks downloaden op deze ruk tv...
Welke provider heb je? Het lijkt me logisch dat iedere provider een app voor de smart tv heeft. Maar als je vertelt welke provider je hebt, kan iemand hier vast meer over vertellen.

Daarnaast zit je in de app store? Daar moet je de app van je provider downloaden. Dan kun je interactieve TV kijken.

https://www.lg.com/uk/sup...lling-or-downloading-apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
De Chromecast zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Je kan prima je content vanuit je Chrome browser vanuit je computer/laptop kunnen castennaar de chromecast/televisie.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1360872

Ik heb dit dus ook aan de hand, LG werkt met 'Lg content store' en niet met Google play of App store in deze 'store' zijn praktisch geen Belgische apps te verkrijgen. Kan ik iets downloaden waardoor dit wel mogelijk is? Vrees dat ik een verkeerde tv gekocht heb op dat vlak maar ben altijd zo tevreden geweest over beeld/geluid van LG. Enkel dit valt nu zwaar tegen. Kan iemand mij helpen hiermee aub?

Alvast bedankt!
Pagina: 1