Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Daniel203245
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 17-05 16:47
ik wil dus een nieuwe telefoon want na de dood van mijn moto g4 play, kreeg ik een nokia 1, en nu zit ik te denken aan een j6 = 168 euro en de a6 = 230 euro. ook wil ik hierbij waarschijnlijk de gear s3/sport of een ticwatch halen.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
@Daniel203245 welkom op het forum.

Dit betreft aankoopadvies en hoort dus thuis in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons, schopje die kant op.

Verder is je openingspost al vrij compleet, maar mist het nog het e.e.a. Zou je het volgende toe willen voegen:
- Wat wil je er mee doen?
- Wat is je budget?
- Waarom twijfel je?

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

• Daniel203245
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 17-05 16:47
oops sorry ik zou er snel naar verplaatsen

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:49
Xiaomi mi A2 lite al overwogen?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Daniel203245 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:25:
oops sorry ik zou er snel naar verplaatsen
Dat had niet gehoeven, dat had ik namelijk al voor je gedaan. :) Zou je nog wel even de andere vragen in mijn vorige post willen beantwoorden?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True