Toon posts:

Gaming Pc 1100-1250

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BramCS
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-03 11:59

BramCS

Random Schaap

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals Fortnite,CSGO maar ook de wat nieuwere titles zoals black ops 4 en de nieuwe fallout
het liefst op 1440p rond de 60-144hz

Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 euro inclusief verzendkosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al alle randapparatuur, en ik neem de Crucial BX200 240GB en een 2tb seagate external drive mee van mijn huidige computer

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb het liefst een ryzen cpu en een Asus videokaart

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag ik met mijn systeem minimaal 1440p 60hz haal, en bij de wat minder zware games 144hz

Ga je overklokken?
Nee, ik heb gehoord dat het weinig nut heeft om de 2600x te overclocken

Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag weten of met deze specs mijn bovenstaande verwachtingen kan halen

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed€ 215,-€ 215,-
1Asus ROG Strix B450-F Gaming€ 132,99€ 132,99
1Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced€ 487,99€ 487,99
1NZXT H500 Wit€ 74,95€ 74,95
1BenQ Zowie Camade€ 24,90€ 24,90
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 148,45€ 148,45
1Corsair RM550x (2018)€ 71,-€ 71,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.155,28

dit zijn de onderdelen van mijn huidige pc
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 0,-€ 0,-
1ASRock Z97 Anniversary€ 0,-€ 0,-
1MSI Radeon R9 270X HAWK€ 0,-€ 0,-
1NZXT S340 Zwart€ 64,95€ 64,95
1Seagate Expansion Portable 2TB Zwart€ 69,50€ 69,50
1Kingston HyperX Fury white HX318C10FW/8€ 59,01€ 59,01
1Seasonic S12G 450W€ 0,-€ 0,-
1Crucial BX200 240GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 193,46

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-05 18:44
Welk scherm heb je? Zit er Free/G-sync op?
Wil je echt een andere kast? De NZXT S340 is toch een redelijke kast lijkt me.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2600X is single en quad niet veel sneller, dat scheelt bijna niets Base. Misschien de optie om even te wachten op Ryzen 3000 ? of loop je nu zwaar tegen dingen aan, dat je snel wil upgraden ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• BramCS

BramCS

Random Schaap

Topicstarter
@SpeedQber ik ben van plan mijn oude computer aan mijn moeder te geven dus daarom haal ik ook een nieuwe kast,
ik heb op dit moment een 1080p 60hz monitor maar ik ga met sinterklaas de Acer Predator XB271HU
halen

• BramCS

BramCS

Random Schaap

Topicstarter
Hackus schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:25:
2600X is single en quad niet veel sneller, dat scheelt bijna niets Base. Misschien de optie om even te wachten op Ryzen 3000 ? of loop je nu zwaar tegen dingen aan, dat je snel wil upgraden ?
ik haal het liefst zo snel mogelijk een nieuwe pc omdat ik nu begin te merken bij de wat nieuwere games dat mijn computer toch echt te traag is

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BramCS schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:26:
[...]

ik haal het liefst zo snel mogelijk een nieuwe pc omdat ik nu begin te merken bij de wat nieuwere games dat mijn computer toch echt te traag is
Dat komt hoofdzakelijk van je R9 270x. maar je build ziet er goed uit. Game je op 1080p ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-05 18:44
Je kan meerdere quotes in 1 post kwijt, dat houdt het forum wat netter.
Dat scherm heeft Gsync, maar ik kan niet vinden wat de lower bound is.
Neem je de TN of IPS versie?
Onze buren vinden ook dat een moderne hexacore een upgrade is tov een 4690K (in CPU bound spellen).
https://nl.hardware.info/...e-upgrade-waard-conclusie

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

SpeedQber schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:34:
Je kan meerdere quotes in 1 post kwijt, dat houdt het forum wat netter.
Dat scherm heeft Gsync, maar ik kan niet vinden wat de lower bound is.
Neem je de TN of IPS versie?
Onze buren vinden ook dat een moderne hexacore een upgrade is tov een 4690K (in CPU bound spellen).
https://nl.hardware.info/...e-upgrade-waard-conclusie
We lopen tegen de Ryzen 3000 aan, daarom was het mijn vraag. het is een test van januari 2018 ;)

@BramCS zie net je topic van mrt 2018, dus is er nog niets vervangen ?
@reinierkramer eind dit jaar verwacht men eerst met de 3000G uit te komen

[Voor 10% gewijzigd door Hackus op 05-10-2018 16:44]

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 14:57
Hackus schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:41:
[...]

We lopen tegen de Ryzen 3000 aan, daarom was het mijn vraag. het is een test van januari 2018 ;)
Misschien niet mijn topic , maar enig idee wanneer de 3000 serie ongeveer uitkomt ?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee