Verwijderd
1. Ik wist en weet dat je mannelijk bent, lijkt me ook duidelijk gegeven je naamOp donderdag 23 augustus 2001 23:00 schreef MarcyDarcy het volgende:
Lieve _piranha_
Ik (MarcyDarcy) is toch echt mannelijk () en tevens de trotse ontwerper van het T-shirt...omdat ik eerst een witte had besteld en hij zo goed was bevallen heb ik er nog maar 1 besteld (zwart).
Maareh ik wil best wel eens een date met je hoor
2. Ik weet dat je het shirt hebt ontworpen. Dat ik persoonlijk liever een ander ontwerp zag doet niets van die prestatie af, da's een kwestie van smaak. Het feit dat jou ontwerp won betekent gewoon dat de meeste tweakers een andere mening dan mij hadden, en daar kan ik me perfect bij neerleggen
3. Je hebt me waarschijnlijk verkeerd begrepen ivm die opmerking. Ik doelde op die lange lijst namen die NightBird daar postte. Bijna alle namen lijken me afkomstig van mannelijke tweakers. Vandaar mijn opmerking dat er blijkbaar zo weinig vrouwelijke tweakers zijn
4. En nee, die date wil je echt niet
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
XXL past me ruim! dus dan zitten die maten allemaal wel
ruim denk ik
IIG neem ik er 4 mee op vakantie zaterdag
ff reclame maken
Ik heb hem , mijn dank is groot .
[dpc](ex) Casema slachtoffers / dpc_kluizenaar
Verwijderd
Vandaag zijn ze aangekomen op het adres in NL.
Nu nog hopen dat ze hier aankomen en dat de Douane-beamte die het pakketje moet goedkeuren GEEN lid van TA is
Anders kan ik mijn sjirts wel op mijn buik schrijven denk ik
Nightbird, dank je wel
Vanmiddag verstuurd:
Morgen worden verstuurd:Michel Breevoort, Ronald Potharst, Arco Heuvelman, M. Koster, Mario Haufe, Johan van der Wiel, Boris Hupkens, F Letteboer, Iwan Hoogeveen, Amersbeek M., Henri Beek, B. Lenting, G,J.Meijer, Rinze van Huizen
Dit bij elkaar maakt dat we nu van 208 van de 299 bestelde shirts het geld binnen hebben.Pim Leijdeckers, F. Alberts, Eric Nijland, andres janssen, Joost Veen, Koop Mast, sebbo, R Schuit, Frank Leenders
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 20:39 ]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Gisteren pas afgeschreven, ik wist wel dat de postbank sneller kon.
Thnx Nightbird.
Nopez .. nog geen geld binnen.Op maandag 03 september 2001 00:13 schreef fokke het volgende:
Effe omhoog gooien
Wou effe vragen aan nightbird of mijn tshirt al onderweg is.
Ik denk dat er morgen nog wel een zooi namen zullen volgen, dinsdag is altijd de dag dat de meeste betalingen binnen komen.Matthijs Lugten, Pim Leijdeckers, F. Alberts, Eric Nijland, andres janssen, M Koster, Harro vam Dalen, Mike Franken, Martin Brijs, F.Broekhijsen, Patrick Peters, Joost Veen, Koop Mast, sebbo, R Schuit, lc keijzer, Frank Leenders
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 20:39 ]
Verwijderd
Dan is het wel lang onderweg Klote banken
Willen jullie mij informeren of de bestelling wel of niet doorgaat, en zo ja, het geld overmaken?Erik de Mare, Edwin Woudt, Andre Koobs, A.L. Kuipers, Bart Rietveld, Barry Collignon, Stefan van der Fange, Roland Smak Gregoor, Rolf Stals aka _QW_, Bram van der Leij, Loonez, A.Schrauwen, Sander Moolenaar, Patrick van der Wacht, Jac Schroeten, Marcel deBruijn, Edwin van Vliet, Farhaz Hofman, C Bakker, Bram Molenaar, Bastiaan Steinmeier, Ludo Haveman, Victor Bart, Arjan ter Steege, Frankwin Hooglander, Mike de Vries, Stefan Stolk, Ralph Verdaasdonk, Peter van Tilborgh, Joost Stange, Andy Kannberg, Gerard Mokkenstorm, matthijs Hilbers, F.ijtsma, A Scioni, Elwin Varkevisser, m. ter horst, Andre Koobs, Hans van der Meer, G.T.Ahlers, Michael Guntenaar, B. Wassenaar, P M Gardien, jaap de boer, Joppe Rhebergen, Martijn Pet, Ian Udinga, Gijs Jekel, Jouke Jensma, jja van pelt, Martijn Bottenheft, P.M. Smiers, Frits Peter Ritzema, Laurent Dufour, Ronald Potharst, Marcel de Groot, Walter Lodder, Wouter van Heyst, Willem van Egmond, B. Keulen, A van der Vlugt, Maarten van Lijden
Verwijderd
Het geld is 21-8 van mijn rekening afgeschreven.
Desnoods scan ik effe mijn rekenings afschrift en mail ik je die effe.
Verwijderd
Shirts zijn binnen EN ik las dat 't prima kwalteit is.
Dank je Nightbird, nu kan iedereen zien dat ik
Bram van der leij, * JustMe dus is net terug uit Praag en zal het een dezer dagen overmaken. Sorry dat het niet eerder gelukt was.Op dinsdag 04 september 2001 23:56 schreef NightBird het volgende:
Van de volgende mensen heb ik de betaling nog niet binnen, maar die hebben wel besteld:
[..]
Willen jullie mij informeren of de bestelling wel of niet doorgaat, en zo ja, het geld overmaken?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Zo niet dan ga ik bij mijn bank klagen want het geld is al lang afgeschreven.
JaOp zondag 09 september 2001 12:07 schreef fokke het volgende:
he nightbird heb je mijn geld al binnen ??
Zo niet dan ga ik bij mijn bank klagen want het geld is al lang afgeschreven.
En dat heb ik je volgens mij ook al gemaild, maar dat kan ik vergeten zijn. Ik heb hier namelijk 2 kapotte pc's ineens in 1 weekend
Beter laat dan nooitOp vrijdag 07 september 2001 21:48 schreef bram538 het volgende:
[..]
Bram van der leij, * NightBird dus is net terug uit Praag en zal het een dezer dagen overmaken. Sorry dat het niet eerder gelukt was.
En de volgende mensen moeten hun bestelling nog betalen:Barry Collignon, A.Schrauwen, F.ijtsma, wim benjamins
Erik de Mare, Edwin Woudt, Andre Koobs, A.L. Kuipers, Bart Rietveld, Stefan van der Fange, Roland Smak Gregoor, Rolf Stals aka _QW_, Bram van der Leij, Loonez, Sander Moolenaar, Patrick van der Wacht, Jac Schroeten, Marcel deBruijn, Edwin van Vliet, Farhaz Hofman, C Bakker, Bram Molenaar, Bastiaan Steinmeier, Ludo Haveman, Victor Bart, Arjan ter Steege, Frankwin Hooglander, Mike de Vries, Stefan Stolk, Ralph Verdaasdonk, Peter van Tilborgh, Joost Stange, Andy Kannberg, Gerard Mokkenstorm, matthijs Hilbers, A Scioni, Elwin Varkevisser, m. ter horst, Andre Koobs, Hans van der Meer, G.T.Ahlers, Michael Guntenaar, B. Wassenaar, P M Gardien, jaap de boer, Joppe Rhebergen, Martijn Pet, Ian Udinga, Gijs Jekel, Jouke Jensma, jja van pelt, Martijn Bottenheft, P.M. Smiers, Frits Peter Ritzema, Laurent Dufour, Ronald Potharst, Marcel de Groot, Walter Lodder, Wouter van Heyst, Willem van Egmond, B. Keulen, A van der Vlugt, Maarten van Lijden, Remco Sonnema, Raoul Roelofs, Michael Guntenaar, NIels van Hoorn
Verwijderd
Whiiiiiiiiiiiiiiiii....... maaruh.......waarom krijg ik alleen maar kleine letters?Op dinsdag 11 september 2001 23:45 schreef NightBird het volgende:
Van de volgende mensen is de bestelling vandaag de deur uit gegaan:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Barry Collignon, A.Schrauwen, F.ijtsma, wim benjamins
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat je het in alleen kleine letters hebt ingevuldOp woensdag 12 september 2001 01:43 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Whiiiiiiiiiiiiiiiii....... maaruh.......waarom krijg ik alleen maar kleine letters?
C Bakker, Peter van Tilborgh, Joppe Rhebergen, A van der Vlugt
Post #800!
Ja sorry .. jouw naam had ook in dat lijstje moeten staan, heb je het nog niet binnen dan ?Op zaterdag 22 september 2001 11:21 schreef bram538 het volgende:
Ik, Bram van der Leij, heb het al een tijdje geleden overgemaakt, heb je al wat binnen?
Ik dacht het wel, ik ga het maandag voor je navragen.Op zaterdag 22 september 2001 18:30 schreef bram538 het volgende:
Ik heb nog niks binnen, zou dat moeten?
, /me's T-shirt is gejat door de postbode
Was mijn betaling al binnen?
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Ik dacht het wel ja .. maar ik ben nu bij mn vriendin, en daar kan ik het allemaal niet checken ..Op zondag 23 september 2001 22:25 schreef Wimmel24 het volgende:
Nightbird,
Was mijn betaling al binnen?
Dus maandag (mits mn routerpc thuis het weer doet) krijgen jij en bram538 antwoord.
Verwijderd
(korting
Correctie 5,6 en 7 (zwM,zwXL,zwXL,207)
Correctie 2: pardon 8! (WL209)
Nou? Het is maandag hoorOp zondag 23 september 2001 15:54 schreef NightBird het volgende:
Ik dacht het wel, ik ga het maandag voor je navragen.
Goed, dan hoor ik het wel, hij is dus wel verstuurd???
Sorry .. ik heb me van het weekend vergist qua naam .. je shirt is nog niet verstuurd, je geld is wel binnen.Op maandag 24 september 2001 00:09 schreef bram538 het volgende:
[..]
Nou? Het is maandag hoor
Goed, dan hoor ik het wel, hij is dus wel verstuurd???
Ik heb alleen vanavond geen tijd gehad om het door te geven, jullie moeten dus nog effe een paar daagjes geduld hebben.
Dank je
* JustMe heeft bijna een T-shirt, lalala
Nu nog een werkend webiconOp dinsdag 25 september 2001 07:03 schreef bram538 het volgende:
OK, dan zit het dus allemaal wel goed, neem je tijd
* [eNeRGy] heeft bijna een T-shirt, lalala
Verwijderd
Die zwarte blijft verrassend goed met MIJN was techniek
p.s. zou je wasmachine ook tweakable zijn
Ik zien ze wel komen
Thanx
En Bram van der Leij en Martijn Bottenheft krijgen deze week hun shirtje. Jacques Huijbregts moet nog even geduld hebben, de zwarte XXXL shirts zijn alweer opC Bakker, Peter van Tilborgh, Joppe Rhebergen, Willem van Egmond, A van der Vlugt, NIels van Hoorn
Owja: binnenkort ook een DCTI'er met DPC shirt! (Ivo aka Leto)
Verwijderd
hehe er zijn dus veel van die lompe gasten die XXXL dragen... wor nog ffies w8en dusOp dinsdag 25 september 2001 23:39 schreef NightBird het volgende:
De volgende mensen hebben afgelopen weekend hun shirt(s) binnen gekregen:
[..]
En Bram van der Leij en Martijn Bottenheft krijgen deze week hun shirtje. Jacques Huijbregts moet nog even geduld hebben, de zwarte XXXL shirts zijn alweer op
Owja: binnenkort ook een DCTI'er met DPC shirt! (Ivo aka Leto)
Ja sorry .. die maat liep ineens veel harder dan verwachtOp woensdag 26 september 2001 15:42 schreef de_koeievanger het volgende:
[..]
hehe er zijn dus veel van die lompe gasten die XXXL dragen... wor nog ffies w8en dus
Verwijderd
hmmmjah.. ik w8 wel hoor... kun je et ffies melden als ie op de bus gaat?? alvast bedankt..Op woensdag 26 september 2001 15:52 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ja sorry .. die maat liep ineens veel harder dan verwacht
Uiteraard!Op woensdag 26 september 2001 21:26 schreef de_koeievanger het volgende:
[..]
hmmmjah.. ik w8 wel hoor... kun je et ffies melden als ie op de bus gaat?? alvast bedankt..
Zo goed?Op dinsdag 25 september 2001 07:23 schreef [eNeRGy] het volgende:
Nu nog een werkend webicon
Hardstikke mooi, ik zal het ff melden als ie er isOp dinsdag 25 september 2001 23:39 schreef NightBird het volgende:
En Bram van der Leij en Martijn Bottenheft krijgen deze week hun shirtje.
nee, nog steeds een rood kruisjeOp woensdag 26 september 2001 23:16 schreef bram538 het volgende:
[..]
Zo goed?
[..]
Hardstikke mooi, ik zal het ff melden als ie er is
Ja, dat komt omdat ik het had aangepast, toen had ik het hier neer gezet en toen had ik code zoveel dat de aanpassingen niet opgeslagen konden worden, nu moet het goed zijn!Op donderdag 27 september 2001 00:34 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
nee, nog steeds een rood kruisje
Het blijft een rood kruisje hoorOp donderdag 27 september 2001 22:02 schreef bram538 het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik het had aangepast, toen had ik het hier neer gezet en toen had ik code zoveel dat de aanpassingen niet opgeslagen konden worden, nu moet het goed zijn!
Maar de icons zijn toch uitgezet ofzo, ik zie ze tenminste niet en dat staat niet ingestelt ofzoOp zondag 30 september 2001 22:49 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Het blijft een rood kruisje hoor
de volgende mensen krijgen deze week hun shirt(s):
Martijn Bottenheft, Sander La Grouw, Jacques Huijbregts, WIM BENJAMINS (zal je krijgen :-) ), Wim Benjamins, Bram van der Leij, Remco Sonnema
* JustMe wil nu toch wel een keer zijn T-shirt!
Dat kan ik me voorstellen ja .. ik heb het nagevraagd, maar nog geen antwoord. Als ik meer weet hoor je het van me.Op zondag 14 oktober 2001 23:04 schreef bram538 het volgende:
Nu is het alweer anderhalve week later en ik heb nog steeds niks binnen. Ik kan me voorstellen als ze mijn dorpie niet kunnen vinden, maar eigenlijk is dit niet leuk meer.
* NightBird wil nu toch wel een keer zijn T-shirt!
Jouw shirt is 3 oktober al verstuurd.Op maandag 15 oktober 2001 19:46 schreef bram538 het volgende:
OK, dankje.
Hij heeft een week geleden betaald...
gaarne opsturen
De shirts van Erik de Mare, Roland Smak Gregoor en Wouter Sloetjes worden deze week verstuurd.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Dan ben ik benieuwd waar ie wel niet allemaal langs gaat voordat ie hier isOp woensdag 17 oktober 2001 23:45 schreef NightBird het volgende:
[..]
Jouw shirt is 3 oktober al verstuurd.
ToeTerdeToeT!!!Op donderdag 18 oktober 2001 00:25 schreef NightBird het volgende:
Verder moet Remco Sonnema nog effe wachten .. de zwarte XXXL shirts zijn ook bij de leverancier uitverkocht, en moeten dus opnieuw geimporteerd worden
De shirts van Erik de Mare, Roland Smak Gregoor en Wouter Sloetjes worden deze week verstuurd.
Pcies op tijd voor de DPC-LAN "The Clan of ToeT-edition"
Kijk morgen nog een keer als de nieuwe WDO online komt.Op donderdag 18 oktober 2001 23:01 schreef Yeechie het volgende:
Zijn er nog T'shirts ?!? Ik zie ze niet meer op bestel formulier
Als je me effe een mailtje stuurt met het juiste adres controleer ik dat effe ... best vaag dat het fout is gegaan, verder is namelijk alles goed aangekomen ...Op vrijdag 19 oktober 2001 19:49 schreef bram538 het volgende:
Maareh NightBird, als je zeker weet dat ie verstuurd is en daarbij niks foutgegaan kan zijn dan is er of bij de kpn/ptt iets verkeerd gegaan (lijkt me onwaarschijnlijk) of de adressering is onjuist. Ik weet zeker dat ik het goed heb opgegeven en dat het in dat bevestigings mailtje ook goed stond.
Ja hoor prima.Op zondag 21 oktober 2001 12:26 schreef bram538 het volgende:
Goed, ik zal mijn adres wel ff versturen, ist goed als ik die naar je email adres die in je profiel staat mail?
.Erik de Mare, Roland Smak Gregoor, Wouter Sloetjes
De bestellingen van Bram van der Leij en Joost Stange worden morgen op het postkantoor gepost.
De zwarte XXXL shirts komen (waarschijnlijk) vrijdag binnen, zodat ook Remco Sonnema binnenkort zn shirtjes binnen zal krijgen.
De bestellingen van Bram van der Leij en Joost Stange worden morgen op het postkantoor gepost.
quote]
Dankje NightBird!
Verwijderd
maaruh, nightbird, alvast bedankt
gr wouter sloetjes
Verwijderd
Heb jij niet iets van een verzendnummer gekregen?
heb het t shirt nog niet binnen
En ik zit al tamenlijk lang te w8ten
Alvast bedankt voor je werk
Verwijderd
Ennuh Okunowski heeft een shirt besteld maar kreeg geen bevestiging met bestelnummer namelijk.
Wat bedoel je?Op dinsdag 30 oktober 2001 12:20 schreef dukey het volgende:
Hey nightbird,
Ik wordt hier een beetje moe van, vorig jaar zijn ALLE verzendingen aangekomen, en dit jaar hebben we er al 3 moeten herzenden omdat ze niet aan zouden zijn gekomen. Maar goed... ik zal het navragen of het wel echt verstuurd is.heb het t shirt nog niet binnen
Bram538: Heb jij je bestelling inmiddels wel binnen ?
Ik ga niet over het bestelscript, maarik kan wel kijken of de bestelling is doorgekomen. Onder welke naam is er besteld, en wanneer?Op dinsdag 30 oktober 2001 12:43 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Vraagje, werkt die bestelsite nog goed?
Ennuh Okunowski heeft een shirt besteld maar kreeg geen bevestiging met bestelnummer namelijk.
Ik moet altijd te vroeg beginnen en te laat naar huis om ff langs het postkantoor te fietsen en in de rij te gaan staan.
Eventueel extra voor de rente
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
joepie, hij is vandaag binnen gekomenOp woensdag 24 oktober 2001 00:19 schreef NightBird het volgende:
Van de volgende mensen is gisteren de bestelling op het postkantoor afgeleverd:
[..]
.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Ja, ik ben net thuis en hij is aangekomen. Heel erg bedankt! (zal wel koud zijn op de scooterOp dinsdag 30 oktober 2001 14:27 schreef NightBird het volgende:
Bram538: Heb jij je bestelling inmiddels wel binnen ?
Je kan het niet gewoon overmaken ?Op dinsdag 30 oktober 2001 15:51 schreef arjants het volgende:
Kan ik het niet cash sturen naar je?
Ik moet altijd te vroeg beginnen en te laat naar huis om ff langs het postkantoor te fietsen en in de rij te gaan staan.
Eventueel extra voor de rente
Van mij mag je het wel sturen, ik vind het altijd een beetje gevaarlijk om geld te sturen, maar je moet het zelf weten. Bij een ander ging het ook goed.
Mail me maar voor mn adres (nightbird@nightbird.net).
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:52 schreef Oezie Woezie het volgende:
[..]
joepie, hij is vandaag binnen gekomendank je wel.
Mooi!Op dinsdag 30 oktober 2001 16:50 schreef bram538 het volgende:
[..]
Ja, ik ben net thuis en hij is aangekomen. Heel erg bedankt! (zal wel koud zijn op de scooter)
Verwijderd
Vorige week vrijdag 26-10 en die gast heeft Hagee OkunowskiOp dinsdag 30 oktober 2001 14:28 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ik ga niet over het bestelscript, maarik kan wel kijken of de bestelling is doorgekomen. Onder welke naam is er besteld, en wanneer?
Ah, ik hoor net van Chaos dat er een foutje in het script zat, hij moet dus opnieuw bestellen, want het is idd niet doorgekomen.Op dinsdag 30 oktober 2001 19:16 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag 26-10 en die gast heeft Hagee Okunowski
Verwijderd
Okee zorgen we voorOp dinsdag 30 oktober 2001 20:43 schreef NightBird het volgende:
[..]
Ah, ik hoor net van Chaos dat er een foutje in het script zat, hij moet dus opnieuw bestellen, want het is idd niet doorgekomen.
Thanks
Heb je het vandaag al ontvangen? Want die is 100% zeker verstuurd.Op dinsdag 30 oktober 2001 12:20 schreef dukey het volgende:
Hey nightbird,
heb het t shirt nog niet binnen
Alvast bedankt voor je werk
Ik heb ook nog niks ontvangen
Mja .. maar jij bent natuurlijk weer een uitzonderingOp woensdag 31 oktober 2001 19:51 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
Nightbird,
Ik heb ook nog niks ontvangen, terwijl hij volgens jou al vorige week was verstuurd.
Verwijderd
Ik heb gisteren mijn t'shirt binnen gekregen!
mooi mooi mooiOp vrijdag 02 november 2001 13:07 schreef dukey het volgende:
hey nightbird,
Ik heb gisteren mijn t'shirt binnen gekregen!Alvast bedankt voor je werk !