Maand teryg al een opzetje gemaakt, echter zijn mijn wensen en budget dermate veranderd dat het me verstandig leek een nieuw topic op te zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral games spelen als: Witcher 3, Assassin's Creed, F1, Total war, BF V.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ong 2000 euro, liefst minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een MSI GTX 970, maar ga deze in geval van nieuwe PC verkopen denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik wil sowieso een Nvidia GPU, Intel heeft ook mijn voorkeur maar met de huidige prijzen lijkt Ryzen 7 mij de enige optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Memory dat out of the box werkt op Ryzen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, waarschijnlijk niet.
Huidige setup:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral games spelen als: Witcher 3, Assassin's Creed, F1, Total war, BF V.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ong 2000 euro, liefst minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een MSI GTX 970, maar ga deze in geval van nieuwe PC verkopen denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik wil sowieso een Nvidia GPU, Intel heeft ook mijn voorkeur maar met de huidige prijzen lijkt Ryzen 7 mij de enige optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Memory dat out of the box werkt op Ryzen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, waarschijnlijk niet.
Huidige setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,89 | € 318,89 |
1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 134,- | € 134,- |
1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 580,- | € 580,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,50 | € 60,50 |
1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,- | € 81,- |
2 | AOC C24G1 Rood, Zwart | € 199,- | € 398,- |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
2 | Fractal Design Dynamic GP-14 Black blades, 140mm | € 13,73 | € 27,46 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3200C16 | € 156,01 | € 156,01 |