Vraag

• MauroD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-04 00:50
Mijn telefoon doet (Weer) vervelend, mijn telefoon werkte perfect en toen wou hij niet meer opladen. Dit was de eerste keer, ik dacht dat het aan de oplader lag dus ik kocht een nieuwe oplader en hij werkte voor een maand. Nu wil die ook niet meer opladen. Ik heb geen zin om elke maand weer een oplader te kopen kan hem beter een keer laten repareren maar ik weet niet wat de prijs daarvoor word. Het kan aan mij liggen maar misschien hebben meer mensen er last van
...

Enige die ik uit me hoofd weet is dat ik Andriod 8 gebruik als je nog iets nodig hebt van me telefoon kan ik antwoorden in de comments
...

Ik heb 1 keer een nieuwe oplader te kopen en dat werkte voor max een maand. Ik kan hem laten repareren maar ik weet de prijs niet

...

Beste antwoord (via rens-br op 05-10-2018 10:30)

• MauroD
Hij laadt nu weer op..... Ik snap er echt helemaal niks van. Als hij weer stopt met opladen laat ik hem repareren!

Alle reacties

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 14:25

Tusk

Sticky Bomb likes you!

De taalfouten, poeh!

De oplossing: contact een reparateur, leg je probleem uit en vraag of hij een inschatting kan maken wat dat gaat kosten. Bel er desnoods 2 of 3 op, zodat je een goed beeld krijgt.
...

Er is een algemeen XZ1 topic. Daar kun je zoeken naar mensen die evt hetzelfde probleem hebben (gehad) en je vraag daar stellen.
[Sony Xperia XZ1 Compact] Ervaringen & Discussie

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• MauroD
Bedankt! Sorry voor de taalfouten. Ik zou even op de xz1 topic kijken en als ik thuis kom een paar repareurs bellen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MauroD
Hij laadt nu weer op..... Ik snap er echt helemaal niks van. Als hij weer stopt met opladen laat ik hem repareren!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee