Hallo,
Cutting to the chase.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Omdat ik onlangs me diploma heb behaald en nu ook een baan heb, wil ik nu wat meer kracht dan mijn school(gaming)laptop. De desktop zal dus puur voor gaming gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De desktop mag +/- 1500 euro kosten excl. scherm, toetsenboord (200-300eu).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat ik nog nooit een desktop heb gehad kan ik alleen mijn muis meenemen
.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik lurk al een tijdje rond en heb al bij andere builds gekeken. Daardoor heb ik een vaag vermoeden wat er allemaal benodigd is. Ik weet alleen niet als het allemaal bij elkaar past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. De desktop zal op de grond komen te staan en zal voldoen met een simpele uiterlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de gaming settings zal ik GRAAG 1440p/60fps op high/ultra settings willen gamen. En dat het systeem eens langer meegaat dan mijn laptop(s) 2 jarige lifespan(s).
Ga je overklokken?
Niet direct, misschien later als een upgrade.
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat dit mijn eerste desktop is wil ik graag feedback als het allemaal bij elkaar past. En als het beter of goedkoper kan.
beantwoord door SpeedQber
Ook heb ik een vraag over internet verbinding. Ik heb gelezen dat er niet standaard wifi word geleverd op moederborden. Zit er wel standaard ethernet optie op (het systeem)? Of moet ik dit er ook bij kopen?
** update **
Ik heb meerdere benchmarks bekeken en ik zie dat de gtx1080 aan zijn max zit bij assassins creed odyssey op high/ultra 1440p
Daarom heb ik ook gekozen voor een gtx 1080ti.
Heb de monitor omgewisseld naar een ips scherm die wel kleinere is wat mij juist fijner lijkt. Aangezien ik laptop schermen ben gewend.
Van:
Naar:
Cutting to the chase.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Omdat ik onlangs me diploma heb behaald en nu ook een baan heb, wil ik nu wat meer kracht dan mijn school(gaming)laptop. De desktop zal dus puur voor gaming gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De desktop mag +/- 1500 euro kosten excl. scherm, toetsenboord (200-300eu).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat ik nog nooit een desktop heb gehad kan ik alleen mijn muis meenemen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik lurk al een tijdje rond en heb al bij andere builds gekeken. Daardoor heb ik een vaag vermoeden wat er allemaal benodigd is. Ik weet alleen niet als het allemaal bij elkaar past.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 215,- | € 215,- |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 106,50 | € 106,50 |
1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 749,- | € 749,- |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 141,50 | € 141,50 |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 71,- | € 71,- |
1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 85,50 | € 85,50 |
1 | Asus VX24AH Zwart | € 227,- | € 227,- |
1 | Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US) | € 49,99 | € 49,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.755,29 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. De desktop zal op de grond komen te staan en zal voldoen met een simpele uiterlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de gaming settings zal ik GRAAG 1440p/60fps op high/ultra settings willen gamen. En dat het systeem eens langer meegaat dan mijn laptop(s) 2 jarige lifespan(s).
Ga je overklokken?
Niet direct, misschien later als een upgrade.
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat dit mijn eerste desktop is wil ik graag feedback als het allemaal bij elkaar past. En als het beter of goedkoper kan.
beantwoord door SpeedQber
Ook heb ik een vraag over internet verbinding. Ik heb gelezen dat er niet standaard wifi word geleverd op moederborden. Zit er wel standaard ethernet optie op (het systeem)? Of moet ik dit er ook bij kopen?
** update **
Ik heb meerdere benchmarks bekeken en ik zie dat de gtx1080 aan zijn max zit bij assassins creed odyssey op high/ultra 1440p
Daarom heb ik ook gekozen voor een gtx 1080ti.
Heb de monitor omgewisseld naar een ips scherm die wel kleinere is wat mij juist fijner lijkt. Aangezien ik laptop schermen ben gewend.
Van:
1 | AOC Q2778VQE Zwart | € 179,- | € 179,- |
Naar:
1 | Asus VX24AH Zwart | € 227,- | € 227,- |
[Voor 9% gewijzigd door Rull op 05-10-2018 13:04]