Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-06 19:08
Beste lezers,

Zoals de titel al zegt werkt bij mij de nieuwe functie in Fifa 19 "getimed afmaken '' niet.
Of ik m nu aan of uit zet ,het maakt niets uit.

Ik zie niet dat balkje verschijnen als je de schietbutton 1 keer indrukt om daarna op het juiste moment de button nogmaals in te drukken. Er verschijnt alleen het normale balkje wat je altijd hebt om de kracht v/h schot te bepalen. (wat ik ook doe bij instellingen)
Weet iemand hoe dit kan of zijn er nogmeer mensen met dit probleem?

Ik kan er niets over vinden op internet helaas .

Mijn specs : cpu : I5 7600K
gpu : GTX 1070
RAM : 8gb

_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door gillus99 op 05-10-2018 00:06 ]

Beste antwoord (via Ircghost op 05-10-2018 15:34)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:21
gillus99 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:04:
Beste lezers,

Zoals de titel al zegt werkt bij mij de nieuwe functie in Fifa 19 "getimed afmaken '' niet.

Ik zie niet dat balkje verschijnen als je de schietbutton 1 keer indrukt om daarna op het juiste moment de button nogmaals in te drukken. Er verschijnt alleen het normale balkje wat je altijd hebt om de kracht v/h schot te bepalen. (wat ik ook doe bij instellingen)

_/-\o_
Als je online speelt krijg je geen balkje te zien. Alleen een pijltje boven het hoofd van de speler. Zodra je schiet wordt dat pijltje rood/oranje/groen zodat je weet of het goed of fout was.

Mijn tip: zet timed finishing uit. De Risk Reward verhouding is scheef; 'normaal' schieten werkt net zo goed. En als je een keer in een scrimmage situatie zit waarbij je op de schietknop moet rammen, dan ben je blij dat timed finishing uit staat :p

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:21
gillus99 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:04:
Beste lezers,

_/-\o_
Als je online speelt krijg je geen balkje te zien. Alleen een pijltje boven het hoofd van de speler. Zodra je schiet wordt dat pijltje rood/oranje/groen zodat je weet of het goed of fout was.

Mijn tip: zet timed finishing uit. De Risk Reward verhouding is scheef; 'normaal' schieten werkt net zo goed. En als je een keer in een scrimmage situatie zit waarbij je op de schietknop moet rammen, dan ben je blij dat timed finishing uit staat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-06 19:08
Bedankt voor je advies !
Dan zet ik m lekker uit want het lijkt me idd dat je sneller bent met 1 keer drukken. Helemaal als het toch niets uitmaakt .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:23

Hoogie2004

Whohooooo

Je kan dat balkje online wel aanzetten via de trainer opties, maar persoonlijk heb ik Timed finishing ook uit staan.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1127779

voor fifa 19 te downloadenop pc heb je daar geen cd voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

@Anoniem: 1127779
Nee, je hebt geen cd nodig. Je activeert de key op Origin. En dan kan je de game downloaden, installeren en spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 17-10-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1127779

oke dank u voor de reactie
Pagina: 1