Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verkeerde omschrijving geheugengrootte bij geheugenkaarten

Pagina: 1
Acties:

• Bearlify
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 18-06 09:51

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01:02

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:10

Mooijekind

Manager Product Content
Thanks,
We hebben al een ticket klaarstaan om geheugengrootte bij geheugenkaarten (en nog een aantal categorieen)
te verplaatsen naar opslagcapaciteit.
De omschrijving klopt dus eigenlijk alleen de verkeerde specificatie wordt gebruikt bij geheugenkaarten :)

Zal nog een paar weekjes duren voordat dit ticket is verwerkt maar het wordt verbeterd.

• Bearlify
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 18-06 09:51
mooijekind11 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Thanks,
We hebben al een ticket klaarstaan om geheugengrootte bij geheugenkaarten (en nog een aantal categorieen)
te verplaatsen naar opslagcapaciteit.
De omschrijving klopt dus eigenlijk alleen de verkeerde specificatie wordt gebruikt bij geheugenkaarten :)

Zal nog een paar weekjes duren voordat dit ticket is verwerkt maar het wordt verbeterd.
Top, heb ff gezocht maar kon het niet vinden.

• TweakGr
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-06 12:13
Ik kan momenteel uberhaupt niet sorteren op opslaggroote?

Anoniem: 733707

TweakGr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:44:
Ik kan momenteel uberhaupt niet sorteren op opslaggroote?
En alle prijs/GB gegevens zijn er uit gesloopt. Gok dat ze bezig zijn met het implementeren van de verbeterde geheugengrootte uitleg, maar nu is geheugenkaarten gericht doorbladeren niet echt mogelijk.

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 00:03

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Voor zover ik weet zou dit ticket nog niet gereleased mogen worden. Toen ik namelijk dit ticket checkte op de testomgeving waren inderdaad alle ingevulde specs bij opslagcapaciteit weg. Ik ga even uitzoeken wat er precies gebeurd is.

• Glaanie

Glaanie

@Bearlify @TweakGr @TechandMusic Ticket was inderdaad per ongeluk uitgevoerd. Een hotfix en terugzetten van data later en het klopt nu weer. Hier en daar moet ik nog wat gegevens nalopen, mocht een van jullie nog iets tegenkomen, laat het vooral even weten :)

• TweakGr
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-06 12:13
Ik heb nog een fout gevonden, misschien unrelated:

Een aantal van deze (behalve de integral 512MB) klopt de opslagcapaciteit niet

[Voor 21% gewijzigd door TweakGr op 11-10-2018 14:33]

• Glaanie

Glaanie

TweakGr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:32:
Ik heb nog een fout gevonden, misschien unrelated:
[Afbeelding]
Een aantal van deze (behalve de integral 512MB) klopt de opslagcapaciteit niet
Niet perse related aan het probleem van eerder. Deze stonden gewoon al verkeerd ingevuld voordat de conversie plaatsvond. Maar bij deze gefixt.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True