Toon posts:

Verkeerde omschrijving geheugengrootte bij geheugenkaarten

Pagina: 1
Acties:

• Bearlify
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-05 12:38

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:54

Mooijekind

Manager Product Content
Thanks,
We hebben al een ticket klaarstaan om geheugengrootte bij geheugenkaarten (en nog een aantal categorieen)
te verplaatsen naar opslagcapaciteit.
De omschrijving klopt dus eigenlijk alleen de verkeerde specificatie wordt gebruikt bij geheugenkaarten :)

Zal nog een paar weekjes duren voordat dit ticket is verwerkt maar het wordt verbeterd.

• Bearlify
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-05 12:38
mooijekind11 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Thanks,
We hebben al een ticket klaarstaan om geheugengrootte bij geheugenkaarten (en nog een aantal categorieen)
te verplaatsen naar opslagcapaciteit.
De omschrijving klopt dus eigenlijk alleen de verkeerde specificatie wordt gebruikt bij geheugenkaarten :)

Zal nog een paar weekjes duren voordat dit ticket is verwerkt maar het wordt verbeterd.
Top, heb ff gezocht maar kon het niet vinden.

• TweakGr
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-06 20:59
Ik kan momenteel uberhaupt niet sorteren op opslaggroote?

Anoniem: 733707

TweakGr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:44:
Ik kan momenteel uberhaupt niet sorteren op opslaggroote?
En alle prijs/GB gegevens zijn er uit gesloopt. Gok dat ze bezig zijn met het implementeren van de verbeterde geheugengrootte uitleg, maar nu is geheugenkaarten gericht doorbladeren niet echt mogelijk.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Voor zover ik weet zou dit ticket nog niet gereleased mogen worden. Toen ik namelijk dit ticket checkte op de testomgeving waren inderdaad alle ingevulde specs bij opslagcapaciteit weg. Ik ga even uitzoeken wat er precies gebeurd is.

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

@Bearlify @TweakGr @Anoniem: 733707 Ticket was inderdaad per ongeluk uitgevoerd. Een hotfix en terugzetten van data later en het klopt nu weer. Hier en daar moet ik nog wat gegevens nalopen, mocht een van jullie nog iets tegenkomen, laat het vooral even weten :)

• TweakGr
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-06 20:59
Ik heb nog een fout gevonden, misschien unrelated:

Een aantal van deze (behalve de integral 512MB) klopt de opslagcapaciteit niet

[Voor 21% gewijzigd door TweakGr op 11-10-2018 14:33]

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

TweakGr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:32:
Ik heb nog een fout gevonden, misschien unrelated:
[Afbeelding]
Een aantal van deze (behalve de integral 512MB) klopt de opslagcapaciteit niet
Niet perse related aan het probleem van eerder. Deze stonden gewoon al verkeerd ingevuld voordat de conversie plaatsvond. Maar bij deze gefixt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee