Hallo iedereen,
Ik heb op dit moment deze set-up:
Inmiddels al een aantal jaartjes oud, maar ik speel alleen maar csgo en daar is de hardware gelukkig nog goed genoeg voor.
Ik heb op dit moment deze monitor:
Prachtig scherm, maar helaas, 60 hertz. Ik wil dus overstappen naar een 144 hertz, namelijk deze:
Mijn vraag aan jullie is, zou het mogelijk zijn met mijn hardware om twee monitoren te gebruiken? Eentje voor een beetje te surfen en de ander (de nieuwe) voor csgo.
Zo nee, wat moet ik dan aanpassen?
Budget maakt opzich niet veel uit, als ik kosten kan besparen dan graag natuurlijk.
Ik wil jullie al vantevoren bedanken voor de moeite die sommigen nemen om mij verder te helpen! Ik zal het topic goed in de gaten houden
Ik heb op dit moment deze set-up:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 95,65 | € 95,65 |
1 | Cooler Master Silencio 452 | € 66,85 | € 66,85 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 192,40 |
Inmiddels al een aantal jaartjes oud, maar ik speel alleen maar csgo en daar is de hardware gelukkig nog goed genoeg voor.
Ik heb op dit moment deze monitor:
1 | Philips 278G4DHSD Zwart | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Prachtig scherm, maar helaas, 60 hertz. Ik wil dus overstappen naar een 144 hertz, namelijk deze:
1 | BenQ Zowie XL2411P (met Color Vibrance) Zwart | € 250,52 | € 250,52 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 250,52 |
Mijn vraag aan jullie is, zou het mogelijk zijn met mijn hardware om twee monitoren te gebruiken? Eentje voor een beetje te surfen en de ander (de nieuwe) voor csgo.
Zo nee, wat moet ik dan aanpassen?
Budget maakt opzich niet veel uit, als ik kosten kan besparen dan graag natuurlijk.
Ik wil jullie al vantevoren bedanken voor de moeite die sommigen nemen om mij verder te helpen! Ik zal het topic goed in de gaten houden
[ Voor 12% gewijzigd door N.Uckerman op 04-10-2018 23:12 ]