Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GPU chip vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Vraag

• FiberMonkey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08-06 21:28
Ik heb een Apple MacBook Pro 15-inch uit 2011 waarvan de GPU chip defect is.

Kennen jullie iemand met de nodige kennis en materiaal om deze te vervangen? De nieuwe en originele goede GPU chip heb in al.

Alle reacties

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik vraag me af hoe jij denkt een originele en nieuwe chip te hebben. Er is geen nieuwe revisie gemaakt en alle chips op de markt zijn pulls uit dode laptops. En of die chip gaat werken en of de werking langdurig gaat zijn is dan ook ernstig de vraag.

Je zoekt iemand die kan reballen, die kan ook de chip omwisselen.

Een zinniger oplossing is de UEFI hack waarmee je de ati chip helemaal uitzet en alle video via de cpu laat lopen.

[Voor 31% gewijzigd door sebastius op 04-10-2018 23:02]

• FiberMonkey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08-06 21:28
Helaas geen antwoord op mijn vraag.
Deze heb ik: https://rover.ebay.com/ro...Fulk%2Fitm%2F272915126337

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Daar lees ik toch, zoals @sebastius al aangaf:
[quote]All of them are used GPU's pulled from faulty boards and made to look new[/]

kuch, verkeerd gelezen. Dat ging over de andere 'crap on the Internet'.

Afgezien daarvan horen dit soort verzoeken in V&A :) Dit topic gaat dan ook op slot.

[Voor 14% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2018 23:29]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True