Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Yubikey 4 voor $10,- bij abonnement op US Wired magazine

Pagina: 1
Acties:
  • 4.560 views

• Snoz Lombardo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-06 11:14
Een YubiKey 4* voor $10?

Als je een digitaal jaarabonnement neemt op Wired krijg je een YubiKey 4 thuisgestuurd. Kost normaal €45+, maar via dit aanbod slechts $10. Niet vergeten je abo stop te zetten later.

Je kan met Amazon Pay of Creditcard betalen.

https://subscribe.condena...R?source=DAILY_NEWSLETTER

*) Een YubiKey is een hardware 2-factor-authentication sleutel.
Meer info: https://www.yubikeyshop.nl/nl/usb-black-4-yubikey.html

• datadevil
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:21
Snoz Lombardo schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:30:
Een YubiKey 4* voor $10?

Als je een digitaal jaarabonnement neemt op Wired krijg je een YubiKey 4 thuisgestuurd. Kost normaal €45+, maar via dit aanbod slechts $10. Niet vergeten je abo stop te zetten later.
U.S. only.

• Snoz Lombardo
Ik heb hem zelf gewoon kunnen bestellen. Je kan gewoon Netherlands kiezen.

• job_h
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 14:06
Snoz Lombardo schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:07:
[...]

Ik heb hem zelf gewoon kunnen bestellen. Je kan gewoon Netherlands kiezen.
Een Wired abonnement kan je inderdaad bestellen, maar ik denk dat je geen YubiKey gaat ontvangen.
First issue mails within 6 weeks. You will receive your exclusive YubiKey within 4 weeks after being charged. Offer valid in U.S. only.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Gezien de vragen/opmerkingen op deze aanbieding, heb ik hier een eigen topic van gemaakt.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

• Knielen
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:08
Je kan inderdaad wel het abonnement bestellen in Nederland, maar in de voorwaarden staat duidelijk: 'You will receive your exclusive YubiKey within 4 weeks after being charged. Offer valid in U.S. only.'.

Helaas, was een hele mooie deal geweest.

Spuit 11 8)7

[Voor 4% gewijzigd door Knielen op 04-10-2018 19:48]

• Snoz Lombardo
Oh well, ik wacht het wel af. In het ergste geval heb ik een jaar lang Wired voor €8,70 ¯\_(ツ)_/¯

• datadevil
Snoz Lombardo schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:04:
Oh well, ik wacht het wel af. In het ergste geval heb ik een jaar lang Wired voor €8,70 ¯\_(ツ)_/¯
ik moest vrolijk 40 dollar aftikken trouwens... heb je via amazon pay betaald?

• Snoz Lombardo
datadevil schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:36:
[...]

ik moest vrolijk 40 dollar aftikken trouwens... heb je via amazon pay betaald?
Dan heb je de papieren variant gekozen waarvoor je volgens mij $30 shipping betaald. Ik heb met creditcard betaald, er is €8,65 afgeschreven.

• datadevil
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:42:
[...]

Dan heb je de papieren variant gekozen waarvoor je volgens mij $30 shipping betaald. Ik heb met creditcard betaald, er is €8,65 afgeschreven.
ah ok!

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20-06 17:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Voor wie nog meer zoiets had van : WTF is een ubikey :?

De YubiKey van Yubico AB is een revolutionaire authenticatie sleutel voor eenvoudige en veilige toegang tot applicaties, netwerken en online services. YubiKey is een goedkope hardwarematige "two factor authentication" sleutel die eruit ziet als een kleine USB stick.

* heuveltje had gehoopt op een key voor alles van UBIsoft :P

[Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 05-10-2018 09:33]

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-06 21:43
Je kan de Yubikey ook krijgen bij Ars, wel voor $50:
https://arstechnica.com/s...=ars-sub-app-free-yubikey

• wourk
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 12-06 09:35
Heeft er iemand al de Yubikeys thuis gekregen? *knip* Hier hebben we V&A voor.

[Voor 40% gewijzigd door Yorinn op 29-10-2018 09:45]

• enigmafan
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Angular, Cordova & Swift

Op deze pagina van Wired zelf staat nu dezelfde aanbieding maar specifiek met de opmerking:
First issue mails within 6 weeks. After being charged, your free gift will ship. For U.S. customers, it may take up to 4 weeks for your free gift to arrive, and for International customers, it may take up to 6-8 weeks to arrive.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik heb tijdens een vorige Wired aanbieding (Yubikey gratis bij een 3 maanden gratis proefabonnement, ergens vorig jaar volgens mij?) meegedaan. Ik kreeg de Yubikey na idd zo'n 4-5 weken binnen, en ondanks dat ik de fysieke uitgave gevraagd heb, heb ik die nooit ontvangen :+

Ik koop zelf zo nu en dan eens een keer een Wired als ik iets interessants te lezen zoek, dus 3 maanden gratis was een leuke bonus geweest, maar 't ging me voornamelijk om de Yubikey :+

[Voor 3% gewijzigd door Sorbo op 01-11-2018 12:37]

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Angular, Cordova & Swift

Sorbo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:37:
maar 't ging me voornamelijk om de Yubikey :+
Klopt, 10$ is echt een goede prijs voor een gigantisch stuk extra veiligheid dat die key je biedt.

Overigens, op amazon.de heb je ook een aantal u2f keys staan, sommige goedkoper dan US 10, maar de kwaliteit is navenant. Zo'n yubikey is echt absoluut 100 keer steviger. Ik heb zelf een Yubikey, eente je van Feitian en zo'n goedkope van 5 euro (die Amazon niet meer levert zie ik nu). Die eerste twee zijn superstevig, doen het altijd goed en die laatste is na een paar maanden afgebroken...
(Waarom heb ik meer dan 1 key? Omdat ik het een fijn idee vind dat, als ik er 1 kwijtraak, ik toch nog een andere heb om in m'n account te komen. Ook al moet je, als je een key gebruikt, verplicht minimaal 1 u2f alternatief invoeren bij de meeste services).

• Spectaculous
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15:10
Iemand al ervaring met het opzeggen van het abonnement? Gaat dat makkelijk of moet je één of ander duur Amerikaans nr. bellen?

• HellStorm666
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

HellStorm666

S1000XR/GSX-R 1000/A4 Avant B8

Spectaculous schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:55:
Iemand al ervaring met het opzeggen van het abonnement? Gaat dat makkelijk of moet je één of ander duur Amerikaans nr. bellen?
Gewoon als Gift doen, dan stopt t automatisch ;)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Spectaculous
HellStorm666 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:58:
[...]

Gewoon als Gift doen, dan stopt t automatisch ;)
Dat doe ik hier wel altijd maar volgens hun eigen voorwaarden verlengen ze het toch.

• HellStorm666
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

HellStorm666

S1000XR/GSX-R 1000/A4 Avant B8

Spectaculous schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:00:
[...]

Dat doe ik hier wel altijd maar volgens hun eigen voorwaarden verlengen ze het toch.
Waar staat dat?

Ik zie tijdens t bestellen nl wel staan dat ze verlengen.
Maar zodra je Gift selecteer verdwijnt dat stuk.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Spectaculous
HellStorm666 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:07:
[...]

Waar staat dat?

Ik zie tijdens t bestellen nl wel staan dat ze verlengen.
Maar zodra je Gift selecteer verdwijnt dat stuk.
Als ik voor Digital only kies en gift dan verdwijnt die tekst bij mij niet. Misschien dat er ergens wat JS wordt geblokkeerd aan mijn kant. Zal thuis straks even kijken, maar als dat niet automatisch verlengd wordt dan is het idd makkelijk gewoon als gift te bestellen.

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20-06 20:50
Ik heb het ook besteld maar zie niet duidelijk in het order overzicht dat ik de YubiKey nu ook echt krijg? Wat ik zie:

What's included

WIRED digital-only gift subscription $10.00
-Access to all stories on WIRED.com
-Ad-free experience on WIRED.com
-Access the digital edition of WIRED magazine on iPhone, iPad, Kindle, and Google Play.
Sales tax $0.00
Billed amount $10.00

EDIT: in de bevestigingsmail wordt wel gesproken over een exclusieve WIRED branded YubiKey 4. Daar gaan we maar even vanuit dan.

[Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 01-11-2018 14:27]

• Tubbietje
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-06 11:09

Tubbietje

Illegaal!

bsmpower schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:24:
Ik heb het ook besteld maar zie niet duidelijk in het order overzicht dat ik de YubiKey nu ook echt krijg? Wat ik zie:

What's included

WIRED digital-only gift subscription $10.00
-Access to all stories on WIRED.com
-Ad-free experience on WIRED.com
-Access the digital edition of WIRED magazine on iPhone, iPad, Kindle, and Google Play.
Sales tax $0.00
Billed amount $10.00
Dit had ik ook, maar in mijn bevestigingsmail (Die in mijn spam folder zat) kreeg ik het volgende:

What's included
- Access to all stories on WIRED.com
- Ad-free experience on WIRED.com
- Access the digital edition of WIRED magazine on iPhone, iPad, Kindle, and Google Play.
- An exclusive WIRED branded YubiKey 4
Your YubiKey may take up to 6-8 weeks to arrive in the post after your payment has been processed.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• bsmpower
Had precies hetzelfde. In de Spam box en inderdaad de juiste info. Thanks! Ben nu alleen nog aan het uitzoeken of ik nog actief moet opzeggen of niet. Heb gekozen voor Gift. In de bevestigingsmail staat wel specifiek 12 month subscription, dus zou goed moeten gaan.

[Voor 21% gewijzigd door bsmpower op 01-11-2018 14:29]

• Tubbietje
  • Laatst online: 20-06 11:09

Tubbietje

Illegaal!

bsmpower schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:28:
Had precies hetzelfde. In de Spam box en inderdaad de juiste info. Thanks! Ben nu alleen nog aan het uitzoeken of ik nog actief moet opzeggen of niet. Heb gekozen voor Gift. In de bevestigingsmail staat wel specifiek 12 month subscription, dus zou goed moeten gaan.
Had ook gift gekozen en even later kreeg ik een mailtje met het volgende:

Automatic Renewal: Your subscription will renew automatically unless you tell us to stop. Before each renewal, we will send you a reminder with the term and rate then in effect. If you do nothing, your credit/debit card or payment account will be charged or you will be sent an invoice. You may cancel at any time by contacting customer service and receive a full refund for all unserved issues.

Oftewel.. je moet het sowieso zelf beëindigen

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• bsmpower
Tubbietje schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:30:
[...]

Had ook gift gekozen en even later kreeg ik een mailtje met het volgende:

Automatic Renewal: Your subscription will renew automatically unless you tell us to stop. Before each renewal, we will send you a reminder with the term and rate then in effect. If you do nothing, your credit/debit card or payment account will be charged or you will be sent an invoice. You may cancel at any time by contacting customer service and receive a full refund for all unserved issues.

Oftewel.. je moet het sowieso zelf beëindigen
Dat is wel vervelend.. hopelijk niet alleen annulering per telefoon. Eerst maar eens mijn inloggegevens krijgen en onderzoeken of het vanuit mijn account al kan.

[Voor 66% gewijzigd door bsmpower op 01-11-2018 14:32]

629110

Hier ook besteld, maar ik heb geen account. Krijg je die later per e-mail ? Account met zelfde mail adres heb ik online aangemaakt. Kan daarna zien dat mijn abonnement actief is tot en met 1 nov 2019.

[Voor 46% gewijzigd door 629110 op 01-11-2018 14:50]

• bsmpower
Verwacht ik wel. Heb ook nog geen account. Volgens mij stond ook ergens dat je die nog krijgt. Wat betreft opzeggen zou het moeten kunnen via je account: "You may cancel at any time during your subscription by contacting customer service at https://www.WIRED.com/customerservice or 1-800-405-8085 to receive a full refund for all unserved issues."

• bsmpower
inc schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:48:
Hier ook besteld, maar ik heb geen account. Krijg je die later per e-mail ? Account met zelfde mail adres heb ik online aangemaakt. Kan daarna zien dat mijn abonnement actief is tot en met 1 nov 2019.
Hoe heb je dat gedaan? Moet ook minimaal mijn subsciption number weten, maar die zie ik niet in de bevestigingsmail?

629110

Registreren voor een account doe je via: https://www.wired.com/account/register/

Let op, wel dezelfde e-mail adres gebruiken als waar voor je een abbonement hebt afgesloten. Daarna kan je inloggen en zie je een subscription nummer.

• Spectaculous
Als ik inlog en ik ga naar mijn Automatic Renewal Status dan staat er:

"You are not eligible to change your auto renewal status. If you have questions or need further assistance, contact WIRED Customer Service toll-free at 1-800-769-4733 or click here to email us. Thank you."

Ik heb het gevoel dat de tekst dus altijd onder alle emails komt te staan, en dat de Gift accounts gewoon niet in aanmerking komen. Ik zal vandaag wel even een mailtje de deur uit doen.

Heeft er toevallig iemand besteld zonder voor de gift optie te kiezen? Misschien dat er voor die mensen dus wel een vinkje uit te zetten is?

Kleine toevoeging;
Heb gemaild met ze met de vraag:

Thank you for contacting WIRED.

The order was not received with auto renewal included.

Beetje rare manier van formuleren, maar het lijkt me dus niet dat er sprake is van automatisch verlengen.

[Voor 18% gewijzigd door Spectaculous op 05-11-2018 11:47]

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Angular, Cordova & Swift

De actie is afgelopen...

• begintmeta
  • Niet online
Hier en hier lijkt het nog wel te kunnen, maar in hoeverre dat met die 'memorial day sale' nog werkt heb ik niet geprobeerd.

Ik heb trouwens net yubikeys 5 binnen, het volle pond neergeteld...

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Angular, Cordova & Swift

begintmeta schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:15:
Hier en hier lijkt het nog wel te kunnen, maar in hoeverre dat met die 'memorial day sale' nog werkt heb ik niet geprobeerd.

Ik heb trouwens net yubikeys 5 binnen, het volle pond neergeteld...
Bij beide links staat wel 'offer valid in u.s. only' en staat de yubikey alleen nog maar onderin in de voorwaarden, niet bij de aanbieding zelf.

• rodlan
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11-06 13:50
Heeft er al iemand de Yubikey ontvangen?

• datadevil
rodlan schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:13:
Heeft er al iemand de Yubikey ontvangen?
ik niet..

• VeeGee
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:31
Het heeft even geduurd, maar als het goed is ontvang ik vandaag mijn Yubikey van de actie van Wired. In de PostNL-app zie ik inmiddels de envelop met daarop 'Yubikey'.

• Snoz Lombardo
Yes, heb ‘m vandaag ontvangen!

• MegaCookie
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Ik heb hem ook eindelijk :)

• datadevil
hebben jullie dus wel mail gehad dat hij onderweg was? Die heb ik namelijk niet gehad (nog)

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Angular, Cordova & Swift

Wel destijds (31/10/2018) mail gehad, maar nog niet ontvangen.

• vaneker
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 18-03 22:12
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de helpdesk van Wired en daar is mij verteld dat ze wel internationaal bezorgen, maar dat er behoorlijke vertraging heeft plaatsgevonden. Ik heb op 1 november twee accounts aangemaakt en beide zouden voor 15 februari binnen moeten zijn aldus Wired.

• Tempestus
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-05 18:20
We gaan het zien! Misschien was de voorraad ook op van de keys

• annegerben
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 28-05 21:07
1 december besteld en gisteren ontvangen (ik had het eigenlijk al opgegeven)

• datadevil
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:De aanbieding is inmiddels al enige tijd verlopen. Gezien hier alleen maar ontvangstbevestigingen langskomen, zonder enige toegevoegde waarde, gaat dit topic op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True