Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke monitor bij mijn nieuwe pc budget, 600 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Onderwerpen

Vraag

• MarsMan64
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 05-10-2018
Mijn vraag
Ik heb een nieuwe pc aangeschaft en nu wil ik er een andere monitor bij ,mijn keuze is gevallen op een
Samsung C32HG70QQU (1440p 144Hz )maar twijfel of ik ook een 4K monitor zal nemen maar dit kan weer nadeel zijn op de fps
heb ik mij laten vertellen.

Ik doe er voornamelijk FPS games op spelen en kijk weleens een film .

FPS Games zijn bv,Insurgency
Battlefield
Post scriptum

Relevante software en hardware die ik gebruik
mijn pc heeft een Intel Core i7-8086K en een RTX 2080 videokaart

Heeft iemand misschien een alternatief en waarom dan want ik weet het niet zeker wat ik moet kiezen.
Het liefst wel een 32 inch monitor en tot 600 euro.

Groetjes Marcel
...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anderhalve maand geleden stelde je een vergelijkbare vraag voor een oudere GPU; uiteindelijk komt het erop neer dat je benchmarks moet bekijken van games zodat je weet of 1440p of 2160p te doen zijn met de videokaart.

Je hebt niet voor niets een 2080 aangeschaft en gezien de recent opgeheven NDA en alle bijbehorende reviews, heb je bewust deze GPU gekocht dus dan zijn benchmarks niet onbekend.

De vraag is meer of een 2160p monitor te krijgen is met G-Sync of dat je een 75Hz model gaat neerzetten.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True