De onderdelen van mijn huidige systeem zijn alweer een aantal jaren oud en wil ik gaan vervangen.
Het systeem gebruik ik voor allerhande zaken, van internetten, programmeren, spelletjes (civilizations, Anno, etc) en kantoorwerkzaamheden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €400,- en €600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat er nu in zit:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik gevonden heb als mogelijke vervanging:
Ik wil een stil systeem en ga het niet overklokken. Energieverbruik is ook niet spannend, behalve als ik een grootverbruik contract moet gaan afsluiten
Mijn vraag is nu:
Zijn de onderdelen die ik op het oog heb zinnig of zijn er betere en/of goedkopere mogelijkheden?
Het systeem gebruik ik voor allerhande zaken, van internetten, programmeren, spelletjes (civilizations, Anno, etc) en kantoorwerkzaamheden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €400,- en €600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is wat er nu in zit:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3770 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 0,- | € 0,- |
1 | XFX HD5770 1GB GDDR5 PCI-E (HD-577A-ZHFC) | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/4GX | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik gevonden heb als mogelijke vervanging:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | MSI B450-A PRO | € 90,- | € 90,- |
2 | Kingston 8GB 3000MHz DDR4 | € 80,54 | € 161,08 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 415,98 |
Ik wil een stil systeem en ga het niet overklokken. Energieverbruik is ook niet spannend, behalve als ik een grootverbruik contract moet gaan afsluiten
Mijn vraag is nu:
Zijn de onderdelen die ik op het oog heb zinnig of zijn er betere en/of goedkopere mogelijkheden?