Toon posts:

[Headphones] Noise canceling & gaming headphone in 1?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RicardoN
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07-10-2018
Hi allemaal,

Ik vraag mij af of er een gaming en noise canceling head phone in 1 bestaat.

Voor werk reis ik veel dus wil ik graag een serie kunnen kijken of muziek kunnen luisteren zonder gestoord te worden door omgevingsgeluid. Een noise canceling headphone dus.

Thuis game ik graag en wil ik ook een goede headphone om te gamen.

Nu is mijn vraag bestaat er een noise canceling headphone waarmee je ook kan gamen.

Is er een headphone die dus zowel bluetooth, usb en aux aansluiting heeft, surround sound heeft, noise cancelling heeft en waarbij een mic er op kan worden gezet / afgehaald kan worden of zo klein is dat hij niet opvalt?

Het beste zou dus een noise canceling headphone met 7.1 geluid zijn waarbij je een mic op kan aansluiten / afhalen.

Ik hoor graag jullie ideeën of suggesties hierover.

Groet,
Ricardo

Alle reacties

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:10
Als eerste, er zijn geen (oké, zo goed als geen) headsets met surround geluid. Allemaal die ermee adverteren hebben 'virtueel' 7.1, wat gewoon betekend dat ze het niet hebben en wat bewerkingen op het geluid doen (en mijn Arctis maakt iig het geluid alleen maar slechter, dus die optie staat uit).

En dan hebben meeste noise cancelling bluetooth koptelefoons wel een 3.5mm aansluiting volgens mij. Puntje is wel dat iig bij mijn Sony koptelefoon geen microfoon over de 3.5mm gaat, daarvoor moet je de Bluetooth gebruiken. Afhankelijk van de delay die je in je specifieke situatie hebt en hoeveel last je ervan hebt is dat misschien wel, misschien geen oplossing.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee